پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: بیماری به نام پرسپولیس در اتاق عمل است و باید جراحی شود و بنابراین کمی باید در باره این باشگاه صبور باشیم.

امیرعابدینی درباره اینکه گفته می شود برای تعیین تکلیف باشگاه پرسپولیس با اسحاق جهانگیری،معاون اول رییس جمهور دیدار داشته است اظهار داشت:من در این یک ماه اخیر دیدارهای زیادی داشتم.از علما و بزرگان نظام تا افراد تاثیرگذار دیگر و در همه این جلسات حرفم و دغدغه ام باشگاه پرسپولیس بوده است.دنبال هیچ پست و منصبی هم نبوده ام.البته هنوز با جهانگیری دیدار نداشته ام اما اگر لازم شود به دیدن او هم می روم.

وی درباره اینکه چرا اخیرا به صورت مبهم درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس صحبت می کند گفت:مشخص است که ما دشمنان زیادی داریم.بهتر است من سکوت کنم و جوری حرف بزنم که بیش از این ما را نزنند.اینطور حرف زدن و کد دادن به نفع باشگاه پرسپولیس است.

عابدینی درباره اینکه به نظر می رسد زمان علیه باشگاه پرسپولیس سپری می شود اظهار داشت:من این باور را ندارم.هنوز هیچ تیمی تکلیفش را روشن نکرده است که پرسپولیس عقب افتاده باشد.ضمن اینکه بیماری به نام پرسپولیس در اتاق عمل است و باید جراحی شود و بنابراین کمی باید در باره این باشگاه صبور باشیم.

وی ادامه داد:در این مدت بارها و بارها با خوردبین صحبت کردم.با باقری حرف زدم و برای برانکو پیغام فرستادم که نگران نباشد.گفتم حداقل ما باید کاری کنیم که پرسپولیس نابود نشود.حالا هر کسی صاحب این باشگاه شد نباید با یک مجموعه ورشکسته روبرو شود.

عابدینی خاطرنشان کرد:من بازهم تاکید میکنم تصمیم گیر نیستم اما در تصمیم سازى نقش داشته ام.امیدوارم این رایزنی ها در نهایت باعث شود پرسپولیس به آرامش برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)