پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت:ن صد در صد موافق ادامه همکاری با برانکو هستم ولی به شرطی که ابزار لازم برای کار کردن فراهم باشد.

امیر عابدینی درباره طرحی که حسین هدایتی به وزارت ورزش ارائه داده اظهار داشت: طبق این طرح اداره باشگاه پرسپولیس در اختیار هدایتی قرار می گیرد و این یعنی دخل و خرج باشگاه بر عهده اوست. حالتی مانند پیمانکاری که البته هزینه ها را هم خودمان می دهیم. این درحالی است که مالکیت باشگاه در اختیار وزارت ورزش می ماند و فقط ما باشگاه را اداره می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اختلافات قبلی خودش و هدایتی با وزارت ورزش آنها حاضر به پذیرش این طرح می شوند، عنوان کرد: به هر حال این طور که نمی شود. وزارت ورزش در تنگنا قرار گرفته و هیچ ایده ای برای اداره باشگاه ندارد. بازیکنان هم پولشان را می خواهند و همین مساله آرامش از برانکو و شاگردانش را گرفته است. اگر با این پیشنهاد ما موافقت نشود وزارت ورزش نمی تواند در اداره باشگاه پرسپولیس راه خوبی را ادامه دهد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره اینکه در صورت پذیرش پیشنهاد آیا مدیران فعلی باشگاه تغییری خواهندکرد، گفت: در این باره هدایتی تصمیم گیرنده خواهد بود. اما فکر می کنم طاهری و گرشاسبی به عنوان عضو هیات مدیره در پرسپولیس باقی بمانند و سایر مدیران رفتنی شوند.

عابدینی درباره شرایط تیم خاطرنشان کرد: واقعیت این است که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و کسب چهار شکست در این تعداد بازی کم در شان این باشگاه نیست. دلیلش هم مشخص است. با توجه به مدیریت حاکم بر باشگاه بازیکن آرامش لازم برای حضور در زمین را ندارد و این طور می شود که مهدی طارمی در یک بازی یک پنالتی را گل می کند و یک پنالتی را هدر می دهد. در حالی که پنالتی زن اول تیم به قدری آمادگی ذهنی و روانی باید داشته باشد که هیچ پنالتی را از دست ندهد. یادم است علی پروین این گونه بود.

وی در پایان افزود: من صد در صد موافق ادامه همکاری با برانکو هستم. او نشان داده توانایی های زیادی دارد و می تواند تیم پرسپولیس را به موفقیت برساند. ولی به شرطی که ابزار لازم برای کار کردن فراهم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)