پرسپولیس نیوز : مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اجاره سه ساله پرسپولیس به سازمان بازنشستگی وزارت تعاون، رفاه و تامین اجتماعی را به فال نیک می گیریم و از آن حمایت می کنیم.

امیرعابدینی با بیان اینکه اگر این اتفاق بیافتد باشگاه دچار تحول خواهد شد ، افزود: اجاره باشگاه به این سازمان به این معنی است که یک حامی مالی قوی برای پرداخت هزینه های پرسپولیس پیدا شده و این اتفاق خوبی است.
وی افزود: سازمان بازنشستگی وزارت تعاون، رفاه و تامین اجتماعی سازمانی توانمند است و می تواند به عنوان یک اسپانسر قوی به پرسپولیس کمک کند.
عابدینی در پاسخ به این سووال که آیا فکر می کنید سهامداران این سازمان رضایت به این کار خواهند داد و برای این سازمان مشکل درست نخواهند کرد؟ تصریح کرد: البته از آنجا که این سازمان یک سازمان دولتی است، بهتر بود باشگاه را به بخش خصوصی اجاره می دادند. با این همه و از آنجا که این سازمان برای یکی ازکارخانه های تحت پوشش خود سالانه بین 20 تا 30 میلیارد تومان تبلیغ می کند، فکر نمی کنم مشکلی پیش آید.
به گفته وی چنانچه سازمان بازنشستگی وزارت تعاون، رفاه و تامین اجتماعی اسپانسر پرسپولیس شود، هزینه تبلیغات محصولاتش از یک رسانه به رسانه دیگر منتقل می شود و مشکلی پیش نخواهد آمد. البته برای خرید خدمات فنی بازیکن و کادر فنی که نمی شود مزایده برگزار کرد، ممکن است با مشکل مواجه شوند ولی از آنجا که سازمان بازنشستگی وزارت تعاون، رفاه و تامین اجتماعی مدیران با کفایتی دارد به طور حتم برای رفع این مشکل راه کارمناسب را پیدا می کنند.
نصرالله سجادی معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش خرداد ماه و در جریان بازدید از تمرین تیم ملی شمشیربازی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد.
براساس اعلام سجادی، دکتر محمد زادمهر، حسین عبدی، دکترعلی اکبر طاهری، حمید گرشاسبی و جعفر کاشانی به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درآمدند.
یکی از مهم ترین اولویت های هیات مدیره جدید این باشگاه معرفی اسپانسر بود اما این مهم انجام نشد و بالاخره پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هشتم مرداد ماه آغاز و تیم بدون اسپانسر دیدارهای خود را شروع کرد و هم اینک در آستانه برگزاری ششمین هفته رقابت های لیگ برتر قرار داریم و این مهم به دلایل مختلف به تعویق افتاده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)