پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه راه‌آهن از امضای تفاهم‌نامه‌ای با مسئولان ورزشگاه اکباتان برای رفع مشکلات به وجود آمده خبر داد.

علی عابدینی در مورد اینکه آیا مسئولان ورزشگاه اکباتان اجازه می‌دهند بازی روز پنج‌شنبه این تیم با ذوب‌آهن در این ورزشگاه برگزار شود، اظهار داشت: واقعیت این است که بازیکنان راه‌آهن در زمین اکباتان راحت‌تر هستند و از طرفی بازی در ورزشگاه تختی کمی دشوار است. ورزشگاه اکباتان از زمان حمید استیلی از باشگاه راه‌آهن طلبکار است و باید این طلب‌ها پرداخت شود.

وی ادامه داد: مدیریت ورزشگاه اکباتان همیشه به راه‌آهن لطف داشته‌ و خیلی به این باشگاه کمک کرده‌، به خاطر همین قرار است امروز تفاهم‌نامه‌ای با آنها امضا کنیم تا هم راه‌آهن در اکباتان بازی کند و هم مدیران ورزشگاه اکباتان به پول‌شان برسند. آنها دنبال پول‌شان هستند و حق هم دارند.

سرپرست باشگاه راه‌آهن در خصوص آخرین وضعیت علی علیپور برای بازی کردن در پرسپولیس گفت: هنوز هم معتقدم علیپور بازیکن راه‌آهن است،‌ علیپور بیشتر از 30 درصد پول گرفته و بازیکن راه‌آهن است. قرار بود برای جدایی از راه‌آهن و دریافت رضایت‌نامه 30 میلیون چک بدهد و من نمی‌گذارم به راحتی از راه‌آهن جدا شود.

عابدینی تصریح کرد: به نظرم کارت بازی علیپور صادر شده اما بعد از این قضیه نامه‌ای را تنظیم و درخواست کردم دوباره به وضعیت این بازیکن رسیدگی شود.

وی درباره وضعیت پیوستن میثم حسینی به راه‌آهن خاطرنشان کرد: باشگاه راه‌آهن هنوز قراردادی با میثم حسینی امضا نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)