پرسپولیس نیوز: عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: در این رای‌گیری ما در هر پست فقط یک بازیکن را می‌توانستیم اعلام کنیم و بهتر است به هم اعتماد کنیم و همدیگر را باور کنیم.
 
امیر عابدینی در مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور گفت: تیم‌هایی که اکنون در این جمع حضور دارند هم در حد تیم‌های لیگ برتری هستند اما بضاعت لیگ برتر ما بواسطه مسائل مختلف از جمله اقتصادی ،حمل و نقل و سایر موارد تنها برای 16 تیم طراحی شده ولی فوتبال ما نشان می‌دهد بضاعت ما بیش از این ظرفیت‌هاست.
 
عابدینی افزود: لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران به لیگ برتر با قدرت تنه می‌زند و در این جمع نام‌هایی حضور دارند که بخشی از تاریخ فوتبال ایران هستند از جمله نساجی قائمشهر ،صنعت نفت آبادان،مس کرمان و سایر تیم‌های حاضر را بدون شک نمی‌توان نادیده گرفت.
این مقام مسئول افزود:من سر تعظیم در مقابل همه نمایندگان فرود می‌آورم و باید به این نکته اشاره کنم که در این رقابت‌ها تیم‌ها کار سختی را در پیش دارند.
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران بیان کرد: از نمایندگان تیم‌ها در رقابت‌های لیگ دسته اول در خواست می‌کنم ساختار تشکیلاتی خود را از تیم به باشگاه  تغییر دهید.
عابدینی افزود: اگر تیم‌ها شرکت ورزشی نداشته و از قانون تجارت پیروی نکنند بدون شک در آینده دچار مشکل می‌شوند.این موضوع اگر محقق نشود بدون تردید باشگاه‌ها متضرر خواهند شد. شرکت آل اشپورت نماینده انحصاری توپ سازمان لیگ فوتبال ایران قول داده است  از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول توپ‌های  جدید لیگ برتر  را در اختیار تیم‌ها قرار دهد تا در مسابقات نیم فصل دوم از آنها استفاده شود.
عابدینی درمورد جشن برترین‌های لیگ برتر اظهار کرد: زحمات فراوانی برای برگزاری جشن برترین‌ها  از سوی مسئولان سازمان لیگ انجام شده است و در حال استاندارد سازی هستیم البته هنوز به استاندارهای فیفا و اروپا نرسیده‌ایم اما تلاش شده تا استانداردها را تا حداقل ممکن رعایت کنیم.
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: در لیگ یک نتوانستیم مانند لیگ برتر مراسم خوبی برای قرعه کشی آن برگزار کنیم  و حق لیگ یک در جشن برترین‌ها بخوبی ادا نشد و امیدواریم در آینده  این امر محقق شود. در مورد انتخاب‌های صورت گرفته در جشن برترین ها ما هیأت ژوری نداشتیم و همکاران ما فقط آرا مدیران ،مربیان ،بازیکنان ، کارشناسان، پیشکسوتان و رسانه‌ها را بعد از شمارش اعلام کرده‌اند. 
عابدینی افزود: در این رای گیری ما در هر پست فقط یک بازیکن را می‌توانستیم اعلام کنیم  و بهتر است به هم اعتماد کنیم و همدیگر را باور کنیم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)