پرسپولیس نیوز : طبق وعده داده شده قرار بود جلسه کمیته فنی پرسپولیس روزهای شنبه تشکیل شود.

دیروز این وعده عملی شد و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضایش تشکیل جلسه داد. دفعه قبل امیر عابدینی مدیرعامل پیشین پرسپولیس که این بار در قالب عضو کمیته فنی به این باشگاه برگشته به خاطر یک سری اختلافات در جلسه حاضر نشد اما دیروز او را بار دیگر در جمع اعضای کمیته فنی دیدیم. برای همین به سراغش رفتیم تا بپرسیم چه شد در جلسه شرکت کرد.

* بالاخره جلسه کمیته فنی سر موعد برگزار شد و شما هم حضور داشتید!
مگر قرار بود من در جلسه شرکت نکنم.(با خنده)

* خب دفعه قبل که حضور پیدا نکردید و همه گفتند که اختلافاتی وجود دارد؟
نه از قبل اختلاف نظرهایی وجود داشت و انتظار داشتیم این اختلاف نظرها برطرف شود. خدا را شکر بالاخره همه اعضا به این نتیجه رسیدند که فعلا مسائل فرعی را کنار بگذارند و سر اصول کنار بیایند که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

* یعنی کمیته فنی الان چه شکلی به خود گرفته؟!
متاسفانه بحث کمیته فنی برای خیلی از دوستان ما در تمام باشگاه ها یک بحث غیرمترقبه و عجیب محسوب می شود جالب است همه باشگاه ها کمیته فنی دارند احکامی هم صادر کرده اند اما اگر از آنها بپرسید کمیته فنی شان چند نفر عضو دارد و رئیسش کیست کسی خبری از آن ندارد.

ما سر کمیته فنی پرسپولیس وقت گذاشتیم و آیین نامه ای را تنظیم کردیم که روی آن اختلاف سلیقه وجود داشت. همان طور که گفتم بالاخره همه تصمیم گرفتند روی اصل کار یعنی حمایت و رشد باشگاه به توافق برسند. و خدا را شکر این اتفاق افتاد. الان تکلیف کمیته فنی کاملا روشن شده و می دانیم حالا قرار است چه کار کنیم.

* پس دیگر اختلاف نظری وجود ندارد؟
ممکن است روی مطالب عنوان شده بحث و جدل پیش بیاید اما خروجی جلسات همانی است که همه بر سر آن به توافق می رسند.

* خب در این جلسه چه مسائلی عنوان شد؟
اجازه بدهید در این مورد آقای عبدی پاسخگو باشد. ایشان به عنوان دبیر جلسات انتخاب شدند و همه موارد مطرح شده در جلسه را صورتجلسه کردند و بهتر می توانند در این مورد پاسخگو باشند.

* رئیس کمیته چه کسی است؟
رئیس اصلی کمیته شخص آقای رحیمی است چون مدیرعامل است و کار اجرایی با اوست. البته ریاست سنی جلسه و آقای جعفر کاشانی است و ایشان جلسه را شروع می کنند و به پایان می رسانند اما قرار است آقای رحیمی پیگر اجرای مصوبات کمیته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)