مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدینی گفت:مسیر لیگ برتر را با قاسمپور ادامه خواهیم داد. مدیر عامل باشگاه داماش گیلان آخرین وضعیت نقل و انتقالات در تیم و کادر فنی داماش گیلان را بیان نمود .

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، مدیر عامل باشگاه داماش، در خصوص انتقال مهدوی کیا به پرسپولیس گفت: من با اصل این انتقال موافقت کرده ام اما منتظر نامه رسمی باشگاه پرسپولیس هستیم تا ما نیز شرایط خود را برای این انتقال اعلام کنیم و در صورت تامین شرایط ما ، این انتقال صورت خواهد گرفت.

 

عابدینی همچنین در باره انتقال محمدی به پرسپولیس گفت: پیشتر باشگاه سایپا طی نامه ایی رسمی خواستار به خدمت گرفتن وی بود که این موضوع  با تماس مجدد این باشگاه منتفی شد و در حقیقت آنها انصراف دادند ، اما پرونده انتقال محمدی به پرسپولیس همچنان باز است که در باره ایشان نیز ما شرایطی داریم که پس از تحقق آن ، با انتقال او موافقت خواهیم کرد.

در همین حال مهندس عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان خبر داد : یکی از باشگاه های لیگ برتری خواستار به خدمت گرفتن عباس آقایی بود که روز گذشته با وی جلسه ایی برگزار کردیم که این انتقال نیز منتفی و عباس آقایی تا پایان فصل داماش گیلان را همراهی خواهد کرد.

 

عابدینی در خصوص این که در باره  میلاد زنیدپور یا بازیکنان دیگری، موضوع انتقال به دیگر تیم های لیگ برتری مطرح بوده است یا نه ؟ پاسخ داد : زنیدپور و همه دیگر بازیکنان داماش همچنان در تیم خواهند بود و هیچ بحثی برای نقل و انتقال بازیکنان مطرح نیست و ما در تلاشیم تا با همین بازیکنان در نیم فصل دوم پرقدرت تر ظاهر شویم.

امیر عابدینی در رابطه با بحث های رسانه ای اخیر حول ابراهیم قاسمپور سرمربی داماش گیلان گفت: من به قاسمپور از نظر فنی و اخلاقی اعتقاد کامل دارم و ان شاء الله مسیر لیگ برتر را با ایشان ادامه خواهیم داد و اوایل هفته آینده در باشگاه با وی جلسه ایی برگزار خواهیم کرد که از آن به ” جلسه ماندگاری ”  یاد می کنم و در این جلسه گفتگو ها و هماهنگی ها لازم به عمل خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)