پرسپولیس نیوز : نماینده باشگاه استیل‌آذین گفت: مسئولان سازمان خصوصی‌سازی هدایتی را بدهکار می‌دانند و فکر می‌کنم به همین دلیل صلاحیت این شرکت رد شده است.

امیر عابدینی پس از آنکه موفق به دیدن رئیس سازمان خصوصی سازی نشد، گفت: متاسفانه به دلیل آنکه پوری حسینی نشستی داشت نتوانستم او را ببینم و این موضوع به فردا موکول شد. ابتدا باید ببینیم که بدهکار به چه معنا است و به چه کسی بدهکار می‌گویند.

 

امیر عابدینی پس از جلسه کوتاهی که با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی داشت، اظهار داشت: فعلاً چیزی مشخص نشده و همه مسائل به جلسه فردا موکول شده است. آن چیزی که مشخص است این است که شرکت استیل‌آذین مدنظر مسئولان نیست بلکه بحث حاج حسین هدایتی است که او را بدهکار می‌دانند که آن هم رقم عمده‌ای نیست. باید ببینیم با چه رقمی از بدهی نمی‌توان در مزایده شرکت کرد و دیگران نیز چه میزان بدهی دارند و اگر بدهی آنها بیشتر از حد تعیین شده باشد آنها هم نباید در مزایده شرکت داده شوند.

وی ادامه داد: ما به دنبال مشخص شدن این موضوع هستیم و می‌خواهیم بدانیم رقم چقدر است که اگر شخص دیگری وارد شد بدانیم که شرایط چگونه بوده است.

سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز در مورد اینکه شخص بدهکار چه کسی است؟ گفت: من اسمی از شخصی نیاوردم فقط گفتم که یکی از سهامداران شرکت استیل‌آذین در سیستم بانکی بدهکار است و  همین موضوع باعث شده تا هیأت واگذاری صلاحیت را تأیید نکند.

عابدینی در واکنش به این موضوع که مشاور سازمان خصوصی سازی گفته نام فردی که بدهکار است و اهلیتش رد شده را اعلام نشده، تاکید کرد: آنها باید به ما بگویند که منظورشان کدام سهامدار است تا ما این موضوع را بررسی کرده و حتی اگر لازم شد او را کنار بگذاریم!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ خبرنگاران که چرا نام آن فرد را نمی‌گویید، گفت: من این موضوع را مثل شما نمی‌دانم و تاجایی که اطلاعات درست نداشته باشم نمی‌توانم بگم بگم راه بیندازم. بگم بگم را آنهایی می‌گویند که اطلاعات نادرست به مردم می‌دهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)