مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل اسبق پرسپولیس با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه گفت: بهتر از است به جای دایی، افراد دیگری از پرسپولیس کنار گذاشته شوند.

 

امیر عابدینی اظهار داشت: شک نداشته باشید که سرمربی فصل آینده داماش مهدی دینورزاده است و ایشان با قدرت به کار خود در رشت ادامه می دهد.طی روزهای گذشته مجددا موجی مبنی بر اینکه داماش مقصد آینده علی دایی است، به راه افتاده است؛ در این خصوص باید بگویم به جان پسرم تا به امروز حتی تلفنی نیز با دایی صحبت نکرده ام؛ زیرا اعتقاد دارم جای دایی داماش نیست و وی باید در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.

 

عابدینی ادامه داد: به نظرم دایی باید در پرسپولیس بماند و دیگران از این باشگاه بروند. او مدیریت را بهتر از خیلی از آقایان بلد است و اگر آزادی عمل داشته باشد، می داند چگونه پرسپولیس را به سر منزل مقصود برساند.

 

“آیا اختلافات امیر عابدینی و حبیب کاشانی به قوت خود باقیست؟!” مدیرعامل اسبق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش می گوید: من با کسی اختلاف ندارم. مشکل من با افرادی است که فکر می کنند می توانند پرسپولیس را مدیریت کنند، اما نمی توانند. شما توجه داشته باشید که از سال 80 تا 90 چه بلایی بر سر پرسپولیس آمده است. این تیم همیشه برای چهارمی با پنجمی جنگ و دعوا می کند. آیا با چنین شرایطی باید گفت حال و روز این باشگاه مساعد بوده است؟!

 

عابدینی در پایان گفت و گوی خود به آخرین وضعیت تیم والیبال داماش اشاره می کند و می گوید: حسین معدنی از تیم ما کنار گذاشته می شود. فکر می کنم از کادرفنی و سرپرستی باشگاه تنها مجید اسکویی به کارش ادامه بدهد. برای جانشینی معدنی هم چند گزینه را مد نظر گرفته ایم که در این بین شانس مصطفی کارخانه بیشتر از سایرین است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)