خبرگزاری فارس: به احتمال فراوان درخشان از داماش می‌رود/در جلسه با هواداران مدافع او بودم

فارس: مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان با اعلام اینکه امروز درخشان روی نیمکت حضور ندارد، گفت: به احتمال فراوان حمید درخشان از تیم داماش گیلان می‌رود.

 امیر عابدینی در مورد وضعیت کادر فنی این تیم گفت: با توجه به اتفاقاتی که افتاده به احتمال فراوان حمید درخشان از داماش کناره‌گیری می کند و آقای مومنی دستیار او نیز تیم را ترک خواهد کرد. می خواستیم با آقای دارکو هم قطع همکاری کنیم که به دلیل مسائل مالیاتی ایشان مجبور به ادامه همکاری هستیم. افشین ناظمی هم در همان سمت قبلی خود به عنوان مربی کار را ادامه می دهد.

وی در مورد اینکه در دیدار امروز مقابل نفت آبادان چه کسی روی نیمکت می نشیند، اظهارداشت: افشین ناظمی امروز روی نیمکت می نشیند و با حمید درخشان هماهنگی های لازم را انجام می دهد. واقعیت امر این است که قبل از سر داده شدن شعار های حیا کن رها کن تصمیم داریم اقدام مناسبی انجام دهیم. دیروز درخشان جلسه ای با هواداران داشت که بسیار خوب بود و خیلی راحت حرف های خود را به یکدیگر زدند. بنده هم به عنوان مدافع سرمربی تیم در آنجا حضور داشتم. در کل این جلسه منجر به این نشد که درخشان بماند. هواداران اعلام کردند احساس رضایت ندارند و این تعمیم داده شده به کل هواداران و اگر شما بیائید و خدایی نکرده بی احترامی صورت بگیرد این نه برای شهر رشت خوب است و نه برای شخص شما! حمید درخشان هم تمام این صحبت ها را پذیرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)