مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش ارائه پیشنهاد به حمیدرضا علی عسگری را تکذیب کرد.

 

امیر عابدینی در مورد اینکه گفته می شود به حمیدرضا علی عسگری بازیکن پرسپولیس پیشنهاد حضور در داماش را داده اند، عنوان کرد: قسم می خورم که اصلا این بازیکن در ذهنم نبوده و اگر بازیکنی را از پرسپولیس بخواهم این قدر شهامت دارم که به این باشگاه اعلام کنم.

 

 

وی افزود: در شش روز گذشته با رویانیان تماس گرفتم و حتی دفتر او به من گفت که در جلسه است و تماس می‌گیرد اما وقتی تماس نگرفت گفتم شاید نمی خواهد تماس بگیرد. پیش از این هم گفته ام اگر همین ارتباط تلفنی من با رویانیان هم قطع شود هیچ کدام ضرری نمی کنیم چون انتفاعی برای هم نداریم.

 

وی افزود: من چیزهایی که در این فوتبال بلد بودم و فکر می کردم درست است را در اختیار رویانیان گذاشتم و خدا مرا نیامرزد اگر صحبت هایی که کردم برای شخص خودم بوده باشد و یا منفعتی داشته باشم. رویانیان در روزهایی که در فشار زیادی بودم پیشنهاد داد به این باشگاه بروم اما به او گفتم نمی توانم بیایم. ضمن اینکه به رویانیان گفتم که مشکلات تیم پرسپولیس مدیریتی نیست و اشکال کار جای دیگری است.

 

عابدینی تصریح کرد: به او گفتم فرق بین مهندس و بنا یک تکنسین است. اگر این تکنسین نباشد ارتباط بین مهندس و بنا قطع می شود. وقتی در چنین شرایطی اشتباه کنی دیگر فیلترینگ نداری. خیلی رک و صریح صحبت هایم را در پرسپولیس را به او گفتم. رویانیان یک روز به من گفت که بروم و کمک کنم و گفتم اگر داماش را رها کنم لطمه می بیند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش ادامه داد: زمانی به او گفتم اگر قرار باشد برای داماش درآمدزایی کنم دو سه بازیکن تیم را به پرسپولیس می دهم که خدا را شکر این اتفاق هم نیفتاد اما بازیکنی از تیم پارسه به پرسپولیس دادم که هنوز حساب و کتاب خود را بابت این بازیکن انجام نداده ایم. من در رفاقت با پرسپولیس و رویانیان چیزی کم نگذاشته ام.

 

وی با بیان اینکه برای جذب مهرداد اولادی با رویانیان تماس گرفته و گفت: از او اجازه گرفتم که با اولادی مذاکره کنیم و او هم موافقت کرد اما اولادی به ما گفت با ملوان انزلی به توافق رسیده است. اگر بخواهم بازیکنی بگیرم خودم نخبه این کار هستم و بدون مجوز باشگاه این کار را انجام نمی دهم. روز دیگری به رویانیان گفتم از این دو سه مهاجمی که داری اگر هر کدام را نمی خواهی یکی را به داماش قرض بده اما گفت اگر این کار را انجام دهد خرده می گیرند که اگر اضافه بودند چرا آنها را گرفتی. حرفش حق بود اما اگر یکی از این مهاجمان به داماش می آمدند نه بازیکن بزرگی روی نیمکت می نشست وهم به ما کمک می کردند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه خطاب به مسئولان پرسپولیس گفت: من از مسئولان پرسپولیس می خواهم ثابت کنند که چه تیمی با حمید علی عسگر صحبت کرده است. کاش خود این بازیکن صحبت کند و بگوید که کدام تیم با او صحبت کرده است. اگر ثابت شد من عابدینی و یا زیر مجموعه داماش چنین کاری کردند عذرخواهی می کنیم. بهتر است آقایان به جای مصاحبه طوری صحبت کنند که شائبه ای پیش نیاید.

 

عابدینی در ادامه تصریح کرد: نمی دانیم در ادامه مسابقات به چه تیمی ببازیم و یا چه تیمی را ببریم که دیگر کسی با ما قهر نکند. از روزی که پرسپولیس را برده ایم با ما قهر کرده اند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در پایان در مورد پیشنهاد فتح الله زاده به وی برای حضور در باشگاه استقلال گفت: نمی دانم در باشگاه استقلال چه خبر است اما در هر صورت من هم در داماش مسئولیت دارم و هم اینکه خودم را پرسپولیسی می دانم. شاید در تیم های شهرستانی یا غیره کار کنم اما نمی توانم به استقلال بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)