مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: دنیزلی از سال ۸۵ نسبت به محمد محمدی ذهنیت داشت.

 

امیر عابدینی در مورد اینکه دنیزلی اعلام کرده نیازی به محمد محمدی و مهدی مهدوی‌کیا ندارد گفت: در حق محمدی و مهدوی‌کیا ظلم شد. زارع و پروین نزد من آمدند و من هم به خاطر آنها برای جذب این دو بازیکن به پرسپولیس تخفیف دادم اما به آقایان گفتم دنیزلی این بازیکنان را می‌خواهد یا نه که آنها موکدا گفتند بله با دنیزلی هماهنگ هستیم.

وی ادامه داد: اکنون مشخص شد حدس من درست بوده زیرا ماجرای محمدی و دنیزلی به سال ۸۵ و ۸۶ برمی‌گردد زمانی که محمدی دروازه‌بان پرسپولیس بود و دنیزلی سرمربی و انصاری‌فرد مدیرعامل؛ برخی از بازیکنان نسبت به مسایل مالی و بی‌پولی معترض بودند و یکی از آن معترضین محمدی بود.

عابدینی تاکید کرد: دنیزلی این ماجرا را از آن سال از محمدی به یاد دارد و این مسئله برایش مهم‌تر از مسئله فنی است زیرا او شرایط فنی کنونی محمدی و حقیقی را که هنوز ندیده است. من هم به محمدی گفتم شما را با کمال میل قبول می‌کنیم و او هم به تمرینات داماش گیلان بازگشت.

مدیرعامل داماش گیلان در مورد وضعیت مهدوی‌کیا گفت: در حق این دو بازیکن ظلم شد. همیشه گفته‌ام آغوش داماش روی این دو بازیکن باز است. با این حال هر حرفی که آقا مهدی بزند برایش احترام قائلم و به تصمیمش احترام می‌گذارم و اگر بخواهد به تیم دیگری هم برود موافقت می‌کنم. البته دوست دارم او هم به داماش برگردد.

عابدینی در مورد شعارهایی که برخی افراد در ورزشگاه علیه مهدوی‌کیا داده‌اند که گفته می‌شد شرط‌بندها بوده‌اند گفت: مردم رشت و گیلان خودشان پاسخ آن شرط بندها را دادند. آنها همواره برای بازیکنان میهمان احترام خاصی قایل هستند. در همه بازی‌ها محمدی، ابوذر رحیمی، زنیدپور، عسگری و… تشویق می‌شوند حالا اگر چهار تا شرط‌بند به دلیل باخت‌شان ناراحت بوده‌اند و چیزی گفته‌اند نباید آن را به حساب مردم گیلان گذاشت.

مدیرعامل داماش در مورد اظهارات ابراهیم قاسمپور که گفته نمی‌توانم در داماش بمانم و من و عابدینی یکدیگر را تحمل نمی‌کنیم گفت: فردا جلسه داریم و و من برخلاف قاسمپور می‌گویم که ایشان را می‌توانم تحمل کنم و تاکنون نیز سیگنال منفی از ایشان دریافت نکرده‌ بودیم به غیر از این مصاحبه‌ای که اکنون شما از آن سخن می‌گویید.

وی ادامه داد: قاسمپور را به دلیل اینکه سرمربی تیم من است دوستش ندارم. او بدون تعارف یکی از عزیزان فوتبال ماست که خیلی سالم است و برایش احترام زیادی قایلم و همواره خواسته‌ام ایشان در کنار ما باشد. اگر واقعا احساس کرده نمی‌تواند در داماش کارش را ادامه بدهد نمی‌خواهم د حقش ظلم کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)