مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته خبري روي خروجي يكي از خبرگزاري‌ها آمد مبني بر بازداشت مديرعامل يك تيم ليگ برتري با اسم اختصاري «الف.ع» در خصوص و ارتباط با اختلاس 3 هزار ميليارد توماني بسيار سر و صدا كرد و با توجه به شواهد موجود تمام نگاه‌ها به سمت امير عابديني رفت.

 

با مديرعامل داماش گيلان در اين خصوص و خبر منتشر شده گفت‌وگويي داشتيم كه وي با تكذيب اين خبر و ابراز گلايه از وضعيت اطلاع‌رساني بعضي از رسانه‌ها گفت: به خدا من در دفترم هستم و دارم نان و پنير مي‌خورم.

من نمي‌دانم اين خبرها از كدام منبع درمي‌آيد. بعضي‌ها دوست دارند جنجال به راه بيندازند. من نه احضار شده‌ام نه اخطاريه و احضاريه‌اي برايم آمده است در ثاني در خصوص پرونده 3 هزار ميلياردي من نه ته پيازم نه سر پياز آن وقت نمي‌دانم چرا بعضي‌ها مي‌خواهند براي مطرح شدن با آبروي مردم بازي كنند!

امير عابديني كه از اعلام خبر كذب بسيار ناراحت بود در ادامه صحبت‌هايش با گلايه از وضعيت موجود گفت: «در بحثي كه طي روزهاي اخير برخي رسانه‌ها بدان پرداخته و مواردي در خصوص موضوع سوءاستفاده مالي مطرح كرده‌اند، يك بي‌بند و باري عجيب خبري ديدم. سال‌ها بود كه روزنامه‌ها را ورق نمي‌زدم اما در چند روز اخير كه اين بي‌بند و باري‌ها را ديدم ناچار به پيگيري اخبار رسانه‌ها شدم. در حوزه ورزش حرف و حديث‌ها قابل جمع كردن است، اما در حوزه‌هاي اقتصادي،‌ سياسي و اجتماعي اين روزها مي‌بينيم كه آبروي انسان‌ها را خيلي راحت زير سوال مي‌برند و متاسفانه مطالبي عنوان مي‌شود كه منابع آنها مشخص نيست، در اين چند روز من هم از اين بي‌بندوباري خبري در امان نبوده‌ام.»

عابديني درباره اينكه آيا اين مسايل برنامه‌ريزي شده بود گفت: «همه مي‌دانند كه امير عابديني در فوتبال ايران حرف‌هايي براي گفتن دارد حتي برخي معتقدند در حوزه سياسي هم حداقل جايگاهي كوچك نيز دارم براي همين آدمي هستم كه با طرح كردن خبرهاي كذب در موردم مي‌توانند خبرساز شوند. من هيچ دشمني ندارم و اعتقاد دارم كه اتفاقات اخير برنامه‌ريزي شده نيست اما با تمام اين اوصاف مي‌گويم اين دوستان بدون داشتن منبع و نيز ذكر كردن نام منبع به دروغ به جاي اينكه به اصل ماجرا بپردازند و رسالت خود را انجام دهند، خبرسازي دروغ مي‌كنند تا مطرح شوند. من براي اثبات همه چيز و اينكه بازداشت نيستم روز جمعه به ورزشگاه مي‌روم تا از نزديك هم داربي را ببينم و هم اينكه اين مساله دروغ به همه ثابت شود كه امير عابديني هيچ گناهي را مرتكب نشده و خلاف اطلاع‌‌رساني آقايان نيز ثابت شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)