پرسپولیس نیوز : ورود امیر رضا خادم به فرآیند تعیین مدیریت باشگاه پرسپولیس دلیلی بر کنار رفتن عابدینی بوده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ مدیرعامل اسبق پرسپولیس دقایقی پیش با اعلام این مطلب در صفحه شخصی خود نوشت : دوستان امروز خبر دار شدم باز هم خادم تصميم گير هست و ايشان قصدى براى احيا باشگاه مردمى ما ندارد شما بگوئيد چه بايد كرد؟

 

وی پس از آن هم گفت: خواهش ميكنم ناسزا نگيد اين آقاى سجادى است كه اجازه ميده كار به اينجا برسه كه باز خادم در تصميم گيرى نقش داشته باشه.

 

عابدینی افزود: امروز با حاج حسين جلسه داشتم و ايشان گفت اگر آقايان از دوستان مورد نظر مردم براى مديريت استفاده كنند من با تمام وجود مادى و معنوى حمايت ميكنم.

 

وی ادامه داد: اگر آقايان هيئت مديره قابل قبول مردم را بگمارند من در خدمت شما هستم اگر لياقت خدمت به شما و پرسپوليس را داشته باشم مهم نيست در چه پستى يا مسئوليتى.

 

امیر عابدینی که امیدوار به کمک اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمههور برای رسیدن به مدیریت باشگاه پرسپولیس بود روز قبل متن زیر را منتشر کرده بود:    

«سلام عزيزان وياوران پرسپوليس
آنان كه پرسپوليس را زنده نگه داشتند قهرمانان وستارگان پر فروغ آن در ادوار متمادى و شما هواداران صميمى در طول پنجاه سال گذشته است. روساى بيشمارى بر صندلى اول وزارت ورزش نشسته و برخاسته اند و امروز حتى نامى از آنان برده نميشود ولى بهزاديها و پروينها و ايرانپاكها از يك سو و ازسوى ديگر محمد بوقيها هميشه در ياد و خاطره موى و روى سفيدكرده هاى پرسپوليسى جاى دارند و خواهند داشت. تاريخ اين باشگاه را مردم نوشته اند و نه كسانى كه نام خدمتگزار مردم را در ورزش يدك ميكشند و مردم را عملاً نه در تصميماتشان و نه در كلام و گفتارشان مي بينند و نه بهاى لازم و در شانشان را به آنان ميدهند.

با ورود معاون اول رياست جمهور كه من با قاطعيت ميگويم مديرى توانمند ميباشد در عرصه تصميم گيرى ورزش بايد اميدوار بود كه هرچه سريعتر تكليف اين دو باشگاه مردمى از هر نظر روشن گردد.
 مهم پايدار و جاويد بودن نام و نشان اين باشگاه هويت ساز است نه اينكه چه كسى چند صباحى عنان مديريت آن را در دست گيرد.
مطمئناً ثبات در مديريت و داشتن برنامه و بودجه مناسب ضرورت موفقيت است اما بالاتر و والاتر عشق ورزيدن بنام و نشان پرسپوليس و خيل عظيم هوادارانش ميباشد كه در جهان فوتبال كم نظير است زنده .»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)