پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید ایران خودرو و سایپا به جای خرید استقلال و پرسپولیس بهتر است بدهی‌هایشان را بدهند. عابدینی همچنین تاکید کرد که از دولت بعید است چنین اشتباهی را مرتکب شود.

امیر عابدینی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: از روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمده، ما همین نوع بازی را از پرسپولیس دیده‌ایم و بازیکنان در حد منطقی بازی کرده‌اند. در دربی، پرسپولیس بهتر از روزهای دیگر بود ولی یادمان نرود که استقلال هم بیمار است.

وی افزود: نگاه کنید استقلال در چند بازی نتیجه نگرفته بود. استقلال در دربی هم سردرگم و بی برنامه بود. هرچند گاهی کورسویی از امید در استقلال دیده می‌شد ولی تیم پرسپولیس بیشتر «روی پا» و سرحال بود و منطق داشت.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید به پرسپولیس تبریک گفت. آنها آخر لیگ خودشان را نشان دادند و این نوید می‌دهد که برانکو کار منطقی را در پیش گرفته است.

عابدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو، یادآور شد: اگر اینطور باشد و دولت آقای روحانی چنین چیزی را اجرایی کند،تشخیص من این است که این دولت هیچ حرف درستی را به مردم نزده‌ است.

وی افزود: با این حال با قانونمندی که من از دولت سراغ دارم، بعید می‌دانم این اشتباه بزرگ را مرتکب شوند. مگر می‌شود استقلال و پرسپولیس را به دو سیستم بدهکار سایپا و پیکان که مسئولیت‌های زیادی هم در تولید دارند، داد؟ آنها خودشان هم تیم  دارند که اتفاقا یکی از آنها به لیگ دسته اول سقوط کرد. این شرکت‌ها بضاعت و توان مدیریت تیمداری‌شان را ثابت کرده‌اند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس ادامه داد: چطور دولت می‌خواهد دو امانت مردم را تحویل این دو شرکت بدهد. اعتقاد دارم این موضوع بر خلاف موازین و معیارهای اخلاقی دولت است.

عابدینی با بیان اینکه بهتر است سایپا و ایران خودرو بدهی‌هایشان را بدهند، درباره پیگیری حسین هدایتی از طریق دیوان عدالت اداری، گفت: این شکایت از سوی شرکت استیل آذین ایرانیان که سهامی عام است، صورت گرفته. ما شکایت را در دیوان عدالت مطرح کرده و پیگیر هستیم. مرجع رسیدگی کننده به این موضوع از نظر ما دیوان عدالت اداری است و تنها این مرجع است که می‌تواند بگوید چه کار کنیم.

وی تصریح کرد: برای همین ما درخواست دادیم تا مزایده چهارم در روز 29 اردیبهشت متوقف شود و منتظر جواب هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)