مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت:جایی که شادی بعد از گل از سوی من دیده می‌شود ربطی به مدیرعامل ندارد به مدیر فنی من ارتباط دارد.

به گزارش فارس، امیر عابدینی با حضور در برنامه ورزش و مردم در مورد تیم داماش گیلان،‌ اظهار داشت: در فصل جدید تعدادی از بچه‌های ما که در ترکیب تیم داماش باقی ماندند به خاطر عرقی که به این تیم داشتند قرارداد خود را تمدید کردند، با بحرانی که باشگاه داماش گیلان داشت بازیکنانی که سال قبل با ما قرارداد داشتند می‌توانستند با تیم‌های دیگر همکاری کنند، اما به اعتقاد من هدایت سیستماتیک باعث شد که آنها با تیم داماش ادامه همکاری دهند.

وی افزود: جوانگرایی باعث رشد ما شده، علی جهانبخش را امسال به اروپا ترانسفر کردیم، اما رسانه‌ها هیچ انعکاسی در مورد این موضوع نداشتند حالا اگر بازیکن شاخص دیگری بود این موضوع رسانه‌ای می‌شد. این بازیکن در داماش بازی می‌کرد به تیم ملی دعوت شد و در تیم ملی امید هم حضور دارد. جهانبخش اولین بازیکنی بود که ما امسال توانستیم او را ترانسفر کنیم.

عابدینی در ادامه گفت: اگر جوانگرایی می‌شود باید به آن بها داده و ببینیم که چه مدیریتی است که باعث می‌شود بازیکنان بمانند، عاطفه و عشق‌ورزی بین بازیکنان جواب می‌دهد، مردم شهر باران و مسئولان گیلان از ما حمایت کردند و مسئولان دیگر از تهران که می‌توانستند ما را کمک کنند به خوبی همراه شرکت‌های صنعتی داماش از تهران و این شهر به خوبی ما را حمایت کردند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خاطر نشان کرد: من از زمین‌های خاکی و از کوچه‌های تهران و شمیرانات رشد کردم و شخصیتم از زمین خاکی شکل گرفت. به مربیان گمنامی که بازیکن در زمین های خاکی تربیت می‌کنند خسته نباشید می‌گویم. بنده با فوتبال ایران گره خوردم و مطرح شدم و در باشگاه‌های بزرگ بازی کردم و حتی در تیم ملی هرچند کوتاه، اما حضور داشتم.

وی در مورد مربیگری افشین ناظمی گفت: افشین ناظمی خوب کار می‌کند، این طور نیست که بنده در شرایط خاص دخالت نکنم، یک مدیرعامل باشگاه شاید در چارچوب تیم خود نتواند دخالت کند، اما بنده علاوه بر مدیر عاملی در بند قراردادم مدیر فنی تیم هم اضافه شده است و این قراردادم را پیش از اینکه با مربی همکاری کنیم به آنها نشان می‌دهم. وقتی می‌بینم مربی جوانی خوب کار می‌کند طبیعی است او را حمایت کنم، اگر احساس کنم نیازی به مشاوره و کمک دارد قطعا او را کمک می‌کنم، ناظمی هم مربی خوبی است و آینده خوبی را پیش رو دارد.

عابدینی در مورد اینکه شادی‌‌های شما بعد از گل خیلی جالب  است، گفت: جایی که شادی بعد از گل از سوی من دیده می‌شود ربطی به مدیرعامل ندارد به مدیر فنی من ارتباط دارد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد بازی امروز مقابل راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم خوبی است و پیکره اصلی تیم خود را حفظ کرده، مربی خوب و با مدیریت خوبی که پشت آن قرار گرفته فکر می‌کنم به شرایط خوبی رسیده است. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و برای کسب 3 امتیاز هر دو تیم وارد زمین می‌شوند، اما ما برای تساوی نمی‌رویم. فوتبال 90 دقیقه است،اما امکان دارد در دقیقه 91 نتایجی دیگر رقم بخورد.

عابدینی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: سال قبل در همان جا بازیکنان پرسپولیس دچار سرگیجه شده بودند، من اعتقاد دارم یک سال فرصت برای رسیدگی به شرایطی که در آن بازی پیش آمده بود وجود داشت، اما ما شرایطی را گنگ گذاشتیم و رفتیم. من با فرهنگ و اخلاق ورزشی در ابعاد مختلف باشگاه سپاهان آشنایی دارم این باشگاه در ورزش ما نقش بزرگی دارد. پرسپولیس یک هویت ملی است و ما وقتی مسئولیت را برعهده می‌گیریم باید حفظ حراست کنیم.

وی در ادامه گفت: علی دایی برای فوتبال جهان و ایران یک بازیکن بزرگی است، جوهره وجودی علی دایی باخت را برنمی‌دارد، ما بازی هیروشیما را یادمان است که او با چه وضعیتی برای تیم ملی بازی کرد، امروز پرسپولیس به باور رسیده و شرایط خوبی را رقم می‌زند، بازیکن جوان آن رشد کرده‌اند و اشتباه است با یک اشتباه پرسپولیس را وارد حاشیه کنیم. بنده این را عرض می‌کنم در رابطه با قهرمانی و هر داوری دیگر باید رسیدگی شود و اگر اشتباهی رخ داده ریزبینانه برخورد شود. در بحث داوری با قانونی که وجود دارد داور حق برگرداندن تصمیم خود را ندارد شاید ممکن است بعد از سوت زدن یک داور تمرکز پیدا کند و متوجه شود اشتباه کرده، اما دیگر تصمیم آن قابل تغییر نیست.

عابدینی در ادامه خاطر نشان کرد: آنهایی که ساختار فوتبال می‌گویند پاک است اشتباه است، زد و بند وجود ندارد اشتباه است چرا که وجود دارد و در همه دنیا نیز وجود دارد. پاک کردن صورت‌ مسئله ایراد دارد. بنده یک سؤال دارم چقدر بازیکنان بزرگ به خاطر دوپینگ به فراموشی سپرده می‌شوند؟ پس باید طوری بازیکنان هدایت شوند که به دوپینگ رو نیاورند.

عابدینی در ادامه خاطر نشان کرد: در فدراسیون فوتبال همه میکروفن در اختیار دارند و هر کسی سخنگو است. چرا فدراسیون سخنگو ندارد؟ تاج، علیپور، کمیته داوران، دبیر کل وظیفه‌شان سخنگویی است؟ کفاشیان در راه‌پله‌ها صحبت می‌کند، ما خبرسازی وظیفه‌مان نیست اطلاع‌رسانی، خبررسانی، تنویر اذهان عمومی وظیفه‌مان است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد مصاحبه‌های خود مبنی بر رفتن کی‌روش به صورت عصبانی از ایران گفت: طی مصاحبه‌هایی که انجام داده بودم بنده عرض کردم روزی که کی‌روش را به ایران آوردیم باید می‌دیدیم به چنین مربی می‌توانیم مدیریت کنیم یا خیر. کی‌روش بر اساس سیاق و کارنامه‌ای که داشت نشان داده بود که فوتبال را خوب می‌داند، به روز است و یک برنامه‌ریز دقیق است، اما ما نتوانستیم کمپ را برای او آمده کنیم فیفادی را از دست دادیم، در آن مقطع گفتند که کی‌روش قهر کرده و من هم گفتم حق چنین تصمیمی را ندارد و باید طبق چارچوب کار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)