مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان باید برای جذب مهدوی کیا از اختیارات مدیریتی استفاده می کرد.

 

امیر عابدینی با اشاره به پيوستن مهدوي كيا به پرسپوليس و مخالفت مصطفي دنيزلي با اين انتقال هم اشاره كرد و با بيان اين كه «مهدوي كيا بازي خورد!» گفت: پس از پايان نيم فصل اول، شخص رويانيان به مهدي زنگ زد و به او گفت كه به آمدن به پرسپوليس فكر كند.

مهدي پس از اين تماس نزد من آمد و با من صحبت كرد . من در آن هنگام به رويانيان زنگ زدم و پرسيدم آيا مطمئن است كه مهدي را مي‌خواهم يا خير؟ او گفت مانند من فكر مي‌كند و دوست دارد كه مهدوي كيا كه از اسطوره‌هاي پرسپوليس است در خانه خودش از فوتبال خداحافظي كند و مهم نيست چند بازي انجام دهد. اين حرف قشنگي است.

 

عابديني ادامه داد: اما دنيزلي يك مربي حرفه‌اي است و كاري به اين حرف‌هاي احساسي ندارد. اينجاست كه مديريت و هويت تيمي به كار مي‌آيد. پرسپوليس هويتش را از دنيزلي نگرفته است، بلكه هويتش را به او مي‌دهد. اينجاست كه بايد هويت را حفظ كرد. بايد به دنيزلي گفته مي شد كه مهدوي كيا اسطوره باشگاه است و دل هواداران به عشق او مي‌تپد و بايد در خانه از فوتبال خداحافظي كند. در آن صورت دنيزلي هم تفهيم مي‌شد.

 

مدير عامل باشگاه داماش در پايان با رد شايعه پيشنهادش به مهدوي كيا براي سرمربيگري تيم گفت: اكنون اصلا نيازي نيست كه مهدي سرمربي شود. اگر او در زمين راه هم برود مدير است و با حرف‌ها و رفتارش در رختكن، روي نيمكت و خارج از زمين مسايل را مديريت مي‌كند. اگر او به تيم بازگردد و در اين شرايط به من كمك كند، عين صواب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)