مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با تایید تماس مسئولان باشگاه پرسپولیس با مهدی مهدوی کیا و محمد محمدی گفت : با انتقال این بازیکنان به پرسپولیس موافقت خواهم کرد در صورتی که آنان نیز بازیکنان مورد نظر ما را به داماش بدهند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، امیر عابدینی بامداد سه شنبه افزود : مهدوی کیا به دلیل مشکلاتی که در رشت داشت چند وقت پیش قصد داشت به آلمان برود و الان تصمیم گرفته در تهران به زندگی ادامه دهد.

 

وی ادامه داد : در داخل شهر رشت برای وی مشکلاتی ایجاد کرده اند. من می دانم که تمام مردم ایران او را دوست دارند و از کسانی که این مشکلات را ایجاد کردند خواسته ام از وی عذرخواهی کنند.

 

وی با اشاره به تماس مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدوی کیا افزود : من خبر دارم مسئولان بلندپایه باشگاه پرسپولیس با مهدی تماس گرفته اند و این شخص به احتمال زیاد آقای رویانیان بوده. همچنین با محمدی نیز صحبت کرده است و البته ایشان چون از دوستان ماست اشکالی ندارد با تمام بازیکنان ما صحبت کند.

 

عابدینی با تاکید بر اینکه با شرط و شروطی خاص با انتقال مهدوی کیا و محمدی مشکلی ندارد تاکید کرد: با انتقال مهدوی کیا به پرسپولیس در صورتی موافقت خواهم کرد که آنان نیز بازیکنی که من به پرسپولیس آوردم ، یعنی هادی نوروزی را به من پس بدهند ، حتی با مصدومیت او هم مشکلی نداریم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در خصوص محمدی گفت : با انتقال محمدی هم مشکلی نداریم در صورتی که تمام مبالغی که از ابتدای فصل تا کنون از ما گرفته است را پس بدهد می تواند به پرسپولیس برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)