پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال با مربی خوبی به میدان آمده و بازی بسیار خوبی را هم انجام داد.

امیر عابدینی در خصوص اظهارات طاهری مبنی بر اینکه آنهایی که می گویند پرسپولیس را دلال بسته، خودشان از دلال استفاده می کردند، اظهار داشت: تا آنجایی که ذهن من یادآوری می کند من هیچ وقت از دلال برای جذب بازیکن استفاده نکردم. طاهری ای کاش می فهمید که من با صحبتم به ایشان کمک می کنم و این طور جواب مرا نمی داد.

وی ادامه داد: من در زمان مدیریتم به دلیل اینکه در فوتبال غوطه ور بودم بازیکنان را خودم جذب می کردم و از سه مشاور به نامهای محمد پنجعلی، ناصر محمدخانی و حمید درخشان برای مشورت گرفتن در خصوص جذب بازیکن استفاده می کردم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: من احمدرضا عابدزاده ای را به پرسپولیس اضافه کردم که در بازی استرالیا جزو ارکان اصلی صعود تیم بود و آنجا بود که احساس کردم به مردم خدمت کردم. کسانی مثل دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و مهرداد میناوند کسانی بودند که در دوران من به پرسپولیس پیوستند اما آقایان این طور حرف می زنند زیرا می دانند که مجمع و مردم اصلا قبولشان ندارند. بهتر است آقایان ابتدا مدیر شوند بعد در مورد من قضاوت کنند.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: من کاری به صحبت های آقایان ندارم اما فکر می کنم پرسپولیس امسال با مربی خوبی به میدان آمده و بازی بسیار خوبی را هم انجام داد. با این شرایط به طور حتم اگر به این تیم فرصت دهیم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

امیر عابدینی در پایان در خصوص انتقادات این روزهای کارشناسان نسبت به طولانی شدن مرخصی های کی روش بیان داشت: من نمی دانم در قرارداد کی روش این همه مرخصی وجود داشته یا خیر. اگر وجود دارد که حق با کی روش است اما اگر غیر از این باشد باید با کی روش صحبت کرد. چون من از این موضوع خبر ندارم پس نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)