مرجع خبری پرسپولیس : رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه برای موفقیت ورزش باید به سعیدلو کمک کرد ابراز امیدواری کرد ورزش با حضور رئیس جدیدش انتظارات را برآورده کند.
امیر عابدینی ضمن بیان مطلب فوق افزود: درست است علی سعیدلو تجربه ورزشی نداشته اما در چند سال‌ گذشته مدیریت ورزشی داشته است که امیدوارم با تکیه بر این تجربه بتواند در ورزش عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد.

وی اضافه کرد: ورزش عرصه‌ای آسان و مشکل است، به همین دلیل باید به سعیدلو کمک شود، همچنین وی باید از کارشناسان و افراد قابل قبول برای مشورت استفاده کند که البته فکر می کنم ایشان اهل مشورت و استفاده از افراد خبره هستند.

رئیس سازمان ورزش داماش ایرانیان در مورد حضور دادکان در ورزش اظهار داشت: دادکان یا افرادی مانند او که از افراد موفق در ورزش و فوتبال هستند، نمی توانند از ورزش جدا باشند یا بهتر بگویم ورزش از آنها جدانیست. البته بازگشت و حضور این افراد در ورزش بسیار مبارک است اما ورزش خصوصا فوتبال جز دردسر برای این افراد چیزی در پی ندارد.

وی در ادامه در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل جاری خاطرنشان کرد: به نظرمن پرسپولیس در این فصل بسیار خوب بازی می کند ولی سرمربی این تیم هنوز از تمام بازیکنان آن، به خوبی استفاده نکرده است.

عابدینی در پایان در مورد عملکرد مدیرعامل پرسپولیس هم گفت: امسال زیاد در مدیریت پرسپولیس ریز نشده ام و تنها می توانم بگویم اگر از انصاریفرد حمایت کنند، وی می تواند در پرسپولیس موفق باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)