مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: حضور محمدی در پرسپولیس قطعی است و در مورد مهدوی کیا دنیزلی تصمیم خواهد گرفت.

 

مديرعامل باشگاه داماش درباره حضور مهدي مهدوي كيا در پرسپوليس گفت: رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس اهل بهانه نيست. او خودش با من و مهدي صحبت كرد. او دوست دارد مهدوي كيا را جذب كند اما سرمربي پرسپوليس هم حقوقي دارد.

اگر دنيزلي موافق باشد، مهدوي كيا به پرسپوليس خواهد رفت و از نظر ما مشكلي وجود ندارد. در بحث انتقال مهدوي كيا به پرسپوليس ديگر موضوع معاوضه او با هادي نوروزي هم مطرح نيست و آن مسئله منتفي شد.

 

وي با بيان اينكه محمد محمدي دروازه‌بان داماش هم به پرسپوليس منتقل مي‌شود گفت: بحث محمدي هم قطعي شد. تنها معتقديم بايد پولي كه محمدي از باشگاه داماش گرفته به تيم ما عودت داده شود و سپس او به پرسپوليس بپيوندد.

 

عابديني با بيان اينكه ابراهيم قاسم‌پور سرمربي داماش باقي خواهد ماند، گفت: قاسم‌پور خيلي ناز دارد اما او سرمربي داماش باقي مي‌ماند چرا كه آدم بسيار سالم و خوبي است.

 

عابديني با بيان اينكه باشگاه داماش به خاطر مشكلات مالي به هيچ وجه منحل نخواهد شد گفت: باشگاه داماش منحل نمي‌شود و قطعا در رشت مي‌ماند. من همه تلاشم را براي حل مشكلات داماش انجام داده‌ام و اميدوارم مسئولان هم كمك كنند تا مشكلات حل شود. ما فعلا از طريق حساب تنخواه باشگاه هزينه مي‌كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكناني چون محمد غلامي و ميلاد زنيدپور از تيم داماش جدا مي‌شوند گفت: هر بازيكني مي‌تواند پيشنهاداتي داشته باشد اما آن‌ها حتما به باشگاه‌شان هم متعهد هستند. محمد غلامي، ميلاد زنيدپور، عسگري و ساير بازيكنان اينچنيني از تيم داماش جدا نمي‌شوند. فقط محمد محمدي و مهدي مهدوي كيا از تيم ما مي‌روند.

 

عابديني در پاسخ به اين سوال كه آيا در قبال انتقال محمد محمدي به پرسپوليس ممكن است عليرضا حقيقي يا ميثاق معمارزاده يكي از دو دروازه‌بان پرسپوليس را به خدمت بگيريد؟ گفت: ما به هيچ وجه از پرسپوليس دروازه‌بان نمي‌گيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)