مدیر عامل باشگاه داماش گفت:قویدل نانی بود که رویانیان آن را روی سفره داماش گذاشت.

امیر عابدینی در گفت و گو با اوج درباره مصاحبه اخیر قویدل در برخی رسانه ها که گفته بود داماش به عابدینی واگذار نشده،اظهار داشـت:ایشان چون بازداشت بودند مصاحبه ای انجام نداده اند و من گمان می کنم فرد دیگری جای او حرف زده است.

وی درباره آخرین وضعیت داماش گفت:در جلسه روز چهارشنبه قویدل گفت که 900 میلیون تومان حالا می دهم،500 میلیون تومان هم بعدا.اجازه بدهید من بروم و از تیم جدا شوم.تعهد وی اما 5 میلیارد تومان بود که اگر این پول را می پرداخت باشگاه در اختیار وی قرار می گرفت.اما او پول ندارد و با پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان هم مشکل داماش رفع نمی شود.

عابدینی در توضیح اینکه چرا او باید پول بدهد در حالی که مالک داماش نیست و چرا خواسته این پول را بدهد و برود؟،اظهار داشت:او تعهد کرد که داماش را بچرخاند.اما بودجه داماش را تأمین نکرد.مثل این می ماند که شما بروی استقلال را بخری و یک سال هم بگویی مالک باشگاه هستی اما مبلغی را که قرار بود بدهی،ندهی.خب،این یک سالی که از مزایای باشگاه استفاده کردی چه می شود؟مگر می شود همین طور آمد و باشگاهی را خرید اما پولش را نداد؟خب،هزینه ها چه می شود؟لذا به وی گفتم که من کاره ای نیستم و باید دادستان تصمیم بگیرد که آیا با پرداخت این مبلغ می توانی بروی یا نه.او چک داده و باید به تعهداتش عمل می کرد که نکرد.

وی با بیان اینکه باشگاه داماش نابود شده،ادامه داد:ما 4 میلیارد و 100 میلیون تومان می خواهیم.700 میلیون هم بدهی به کشتی گیران داریم که آنها چک دارند و می توانند قضیه را کیفری کنند.در فوتبال هم فقط دو بازی دیگر باقی مانده و باید صد در صد بودجه تأمین شود اما نشده.چه کسی باید جواب بدهد؟

عابدینی در پاسخ به این سوال که تکلیف داماش چه می شود،گفت:منتظریم ببینیم تکلیف قویدل چه می شود.من این اختیار را دارم که قرارداد را یک طرفه فسخ کنم.رویانیان قویدل را تأیید کرده بود ودر واقع این نانی بود که او توی سفره داماش گذاشت.

وی با اشاره به اینکه قویدل یک سال از برند داماش استفاده کرد خاطرنشان ساخت:باشگاه مشتری دارد اما تا دادستانی تکلیف قویدل را روشن نکند نمی توان کاری کرد.

عابدینی در بخش دیگری از صحبت هایش در این خصوص که چرا موافق 18 تیمی شدن لیگ برتر شده،گفت:من تازه موافق این قضیه نشدم.آن زمان که اوضاع داماش رو به راه بود هم می گفتم که لیگ برتر باید 18 تیمی بماند.آقایان کفاشیان و نبی شاهدند.

وی افزود:فصل آینده اگر خدای ناکرده تیم ملی نرود جام جهانی فرصت کافی برای 18 تیمی شدن لیگ هست.اینها می خواهند از هر تیم دو بازی را کم کنند تا فشار کمتری روی تیمها بیاید، خب اجازه دهند هر تیم 27 بازیکن بگیرد تا فشارها این گونه کاهش یابد.اشکال در لیگ یک و لیگ دو است نه لیگ برتر.بروید و آنجا را درست کنید.اگر لیگ 18 تیمی نبود بازیکنانی مثل جهانبخش فرصت رو آمدن نداشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)