خبرگزاری فارس: مالک باشگاه بگوید برو، می‌روم/ داماش را مانند فرزندم دوست دارم

فارس: مدیر‌عامل باشگاه داماش گیلان گفت: مالک باشگاه داماش حق دارد هر تصمیمی درباره ماندن و یا نماندن بنده در این باشگاه بگیرد.

امیر عابدینی با بیان اینکه آنچه که در تمرینات داماش اتفاق افتاده، خوب نبوده است، اظهار کرد: همانگونه که تماشاگران در بازی‌های مختلف تیم را تشویق می‌کنند در یک روز هم نسبت به برخی موارد واکنش نشان داده و اعتراض می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تماشاگر حق دارد، تصریح کرد: زمانی که یک بازی از حضور تماشاگران محروم می‌شویم صدای همه در می‌آید و به همین راحتی نیز نمی‌توان رفتار تعداد کمی از تماشاگران را به همه هواداران تعمیم داد.

مدیر‌عامل باشگاه داماش ادامه داد: هرگز نگفته‌ام که به خاطر احترام به خواسته هواداران داماش با سرمربی این تیم قطع همکاری می‌کنم و بنده از ابتدا به درخشان اعتقاد داشتم و از وی حمایت کردم و هیچ‌گاه نگفته‌ام که او را برکنار کرده‌ام.

وی اضافه کرد: البته به دلیل اینکه حادثه دیگری رخ ندهد گفتم فعلاً پنج نفر از عوامل تیم چند روزی سر تمرین نروند.

عابدینی با بیان اینکه در تمرین روز یکشنبه هواداران اهانتی به درخشان نکرده‌اند، یادآور شد: هواداران تنها از وی خواسته‌اند تکلیف نهایی را ابتدا با بنده هماهنگ کند.

وی از احتمال جدایی خود از داماش خبر داد و گفت: باید با مالک تیم بنشینیم و با صحبت تصمیم‌گیری کنیم، مالک باشگاه حق دارد هر تصمیمی درباره بنده بگیرد و حتی احتمال جدایی‌ام نیز زیاد است.

مدیرعامل باشگاه داماش، خاطرنشان کرد: حتی در صورت جدایی از داماش باز هم از داماش حمایت می‌کنم زیرا این تیم را مانند فرزندم دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)