پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: مدارک لازم و ابهام‌برانگیز را از سازمان خصوصی‌سازی تحویل گرفتیم و در صورت رفع ابهام برنده مزایده سوم شرکت استیل‌آذین است.

امیر عابدینی ، در مورد جلسه با پوری حسینی در سازمان خصوصی سازی گفت: امروز به اتفاق حسین هدایتی به نزد پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی رفتیم و مدارکی که باعث شده بود شرکت استیل آذین برنده مزایده نشود را ایشان به ما تحویل دادند. آنها یکسری ابهامات داشتند و به هدایتی اعلام کردند که هدایتی اسناد و مدارکی را در این خصوص به آنها ارائه داد تا نشان دهد مسئولان سازمان خصوصی سازی مرتکب اشتباهاتی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به این مدارک فردا به بانک مرکزی خواهیم رفت تا ابهام ها برطرف شود. به گفته رئیس محترم سازمان خصوصی سازی در صورتی که ابهام ها را برطرف کنیم برنده مزایده سوم خواهیم شد و شرکت استیل آذین مزایده پرسپولیس را برده است اما اگر نتوانیم ابهام ها را برطرف کنیم ما در مزایده چهارم شرکت خواهیم کرد.

 

 وی افزود: فکر می‌کنم برطرف کردن این ابهامات تا زمان برگزاری مزایده‌ چهارم (29 اردیبهشت) کار آسانی باشد اما اگر این رفع ابهامات به هر دلیلی مورد توجه اعضای محترم هیئت واگذاری قرار نگیرد و آنها بگویند ما قبول نداریم، بازهم در مزایده چهارم واگذاری باشگاه پرسپولیس شرکت می‌کنیم به خاطر اینکه هدایتی به مردم قول داده که وارد گود شود و کنار نکشد. مطمئن باشید در این میان مبانی و اصول ما تغییر نکرده است.

 

 نماینده باشگاه استیل آذین در پاسخ به این پرسش که آیا سهامدارانی که گفته می‌شود بدهکار بانکی است، فرزندان هدایتی هستند، خاطر نشان کرد: این موضوع درست نیست و یکی از شرکای هدایتی بدهکار است اما همانطور که گفتم این موضوع را تا زمان آغاز مزایده چهارم حل خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)