خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش بیان کرد با انتقال مربی دروازه‌بان‌های این تیم به پرسپولیس موافقت کرده است.

امیر عابدینی در پایان جلسه اتحادیه فوتبال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیر بار محرومیت فدراسیون فوتبال نمی رویم، تصریح کرد: من با علی کفاشیان برای ایجاد اصلاحات در فدراسیون فوتبال صحبت کرده‌ام و قرار شد این اصلاحات از فردا به صورت جدی کلید بخورد.

 

عابدینی افزود: در برخی از باشگاه ها، هواداران کارهایی می کنند که باید تا ابد محروم شوند ولی این اتفاق برای آنها نمی‌افتد. فدراسیون فوتبال فقط داماش را می‌بیند و ما را محروم می‌کند.

مدیر عامل باشگاه داماش تاکید کرد: ما درِ استادیوم را روی هواداران باز می‌کنیم تا در مسابقات بعدی داخل ورزشگاه بیایند. ما پای تصمیم خودمان ایستاده‌ایم و تا محرومیت کل باشگاه هم جلو می رویم.

عابدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مهلتش به علی کفاشیان برای ایجاد اصلاحات در فدراسیون فوتبال و تغییر چند مسئول، گفت: من به کفاشیان این موضوع را گفته‌ام و این اصلاحات از فردا به صورت جدی کلید می‌خورد.

وی درباره جدایی حسین هدایتی از گهر دورود و انصرافش از تیمداری تاکید کرد: هدایتی اصرار دارد که از فوتبال کنار برود و اگر این اتفاق رخ دهد یعنی فوتبال به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود و از این موضوع ضربه می‌خورد. من خودم ثروتمند نیستم ولی با ثروتمندان کار کرده‌ام. امیدوارم هدایتی خساست را کنار بگذارد و پول فوتبال را بدهد!

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مربی دروازه بان‌های داماش هم گفت: من می خواهم به پرسپولیس کمک کنم. مربی ما فعلا در برزیل است و  به همین خاطر بعد از بازگشتش برای کمک به پرسپولیس خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)