پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: نمی توانم مسایلی که قرار است به آدیداس بگوئیم را رسانه ای کنم.

امیر عابدینی  درباره سفر فردا شب خود به امارات برای توافق با آدیداس اظهار داشت: ما پس فردا با آنها پای میز مذاکره خواهیم نشست. آنها قراداد خود را به تهران فرستادند. در نشست مورد نظر، آقای ساکت گزینه های مورد نظر خود را روی میز خواهد گذاشت اما چون یکسری مسایل فعلا محرمانه است نمی توانم به آنها اشاره کنم. قرارداد آنها را به حقوق دان بین المللی داده ایم و فکر می کنم بین 10 تا 15 روز آینده رسما قرارداد خواهیم بست.

وی درباره جلسه اخیر مدیران سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی و دلایل غیبت نمایندگان فدراسوین در این نشست گفت:آنها دو بحث با صدا و سیما داشته اند. که در نشست اخیر مطرح کرده اند. قرار شده تا اقای طاهری بعد از بازی تیمش در عمان با حضور در فدراسوین فوتبال با بنده پیرامون موضوعات مختلف صحبت کند. ضمن آنکه این سه باشگاه پیرامون موضوع تبلیغات 3090 به صدا و سیما رفتند تا چک و کنترلی داشته باشند.

عابدینی درباره این موضوع که ظاهرا صدا و سیما به دلیل پخش تبلیغات سه باشگاه در شبکه های ماهواره ای ایراداتی را عنوان کرده است بیان داشت: بله. دو موضوع در جلسه اخیر آنها مطرح شده است. اولی به سامانه 3090 بر می گرددکه صدا و سیما این ایراد را گرفته است و آنها هم دلایل خود را ارائه کرده اند. از سوی مدیران سه باشگاه این بحث مطرح شده که شبکه های ماهواره ای دست آنها نیست و خیلی از کالاهای ایرانی را هم بدون قرارداد تبلیغ می کنند.

وی افزود: صدا و سیما کار خوبی را آغاز کرده و آنهم این است که ابتدا تبیلغات 3090 را پخش می کند و بعد محاسبه می کند که چقدر درآمد داشته تا پس از آن با باشگاهها حساب و کتاب کند که در جلسه اخیر طرفین به دنبال راه حل تازه ای رفتند و مذاکرات خوبی داشته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)