رویانیان باید برای پرسپولیس حساب شده تصمیم بگیرد

 

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل سابق پرسپولیس اعتقاد دارد قهرمانی سرخپوشان در لیگ هفتم با مربیگری افشین قطبی حاصل تفکرات مصطفی دنیزلی بوده است.

 

مدير عامل سابق پرسپوليس درباره شرايط كنوني اين باشگاه نيز گفت: حميد استيلي در دوران بازيگري خود جزو بهترين‌ها بوده و هميشه در ميدان حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشت.

آقاي كاشاني نيز با اين تفكر كه پرسپوليس را در اختيار مربي جوان كه تفكري تازه دارد، بگذارد استيلي را سرمربي پرسپوليس كرد كه شرايط اين گونه شد. نمي‌خواهم بگويم كه تقصير كاشاني بود يا استيلي، اما بايد به گذشته اين تيم اشاره كنم. زماني كه قطبي سرمربي پرسپوليس شد و اين تيم را قهرمان ايران كرد، همه فكر مي‌كردند كه اين مربي قرمزپوشان را قهرمان كرده، اما اين ثمره كار مصطفي دنيزلي بود.

 

وي ادامه داد: هم اكنون نبايد به اين فكر باشيم كه چه كسي مقصر بود يا چه كسي درست كار انجام داد. همه چيز گذشته و حال بايد در اين فكر باشيم كه بهترين تصميم براي پرسپوليس گرفته شود.

 

عابديني با تاكيد بر اين مطلب كه بايد با دقت و حساب شده سرمربي جديدي براي پرسپوليس انتخاب شود، تصريح كرد: به نظر من آقاي رويانيان بايد در زماني كه در اختيار دارد با دقت و حساب شده تصميم بگيرد و بهترين مربي را وارد كادر فني پرسپوليس كند. بايد همه به پرسپوليس كمك كنند تا اين تيم به شرايط هميشگي‌اش بازگردد.

 

مدير عامل داماش درباره شرايط كنوني پرسپوليس نيز بيان كرد: با رفتن استيلي از پرسپوليس شوك بزرگي به تيم وارد مي‌شود، اما مشخص نيست كه اين شوك منفي خواهد بود يا مثبت. شايد در ابتدا تاثيري منفي بر روي تيم ايجاد شود و دوباره روندي صعودي به وجود آيد و همان طور ممكن است اين وضعيت بر عكس نيز اتفاق بيفتد. مهم‌ترين نكته در زمان كنوني اين است كه فراموش نكنيم پرسپوليس تيم بزرگي است كه افراد زيادي در آن رفت و آمد داشته‌اند. سرمربي تيم استعفاء داده و رفته است، اما پرسپوليس مانده و منتظر است تا با تصميمي درست شرايطش را بهتر كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)