با جدایی دایی پرسپولیس متضرر می شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه پرسپولیس از جدایی علی دایی متضرر می‌شود، شانس این تیم تهرانی برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی را 90 درصد دانست و گفت: دایی حالا صبورتر شده و از بیرون بهتر می تواند تیم را هدایت کند.

 

امیر عابدینی در مورد آخرین وضعیت کادرفنی تیم فوتبال داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر من مهدی دینورزاده را به هر مربی ترجیح می‌دهم زیرا از نظر فنی و مدیریتی توانسته است دل ما را قرص کند و به نظرم وی بهترین گزینه برای هدایت تیم داماش در لیگ برتر محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: بعضی‌ها تظاهر به دین‌داری می‌کنند اما بعضی‌ها واقعا دین‌دار هستند که به نظر من دینورزاده جزو دسته دوم است. ایشان هیچ حاشیه‌ای ندارد و با سلامت نفس تنها به فکر انجام صحیح وظیفه‌اش است. دینورزاده بسیار سالم و کارآمد است و گناه دارد با توجه به این شرایط وی را کنار بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد شایعه حضور امیر قلعه‌نویی در تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: اگر قلعه‌نویی نتواند با سپاهان به توافق برسد، به تیمی در سطح استقلال می‌رود. وی در دو سال گذشته 2 جام قهرمانی بدست آورده است و فکر نمی‌کنم حاضر شود به تیم‌های پائین‌تر بیاید.

 

 

وی در مورد دیدار پرسپولیس برابر ملوان هم تاکید کرد: این مسابقه را دیدم و از پیروزی پرسپولیس لذت بردم. با این پیروزی شانس قهرمانی پرسپولیس 90 به 10 است. امروز دایی تیم قدرتمند و شادابی را به میدان می‌فرستد و به خوبی از بیرون زمین فرماندهی تیم را برعهده دارد.

 

عابدینی با بیان اینکه بزودی علی دایی و امیر قلعه‌نویی به عنوان مربیان بین‌المللی ایران به باشگاه‌های مطرح منطقه می‌روند، در مورد احتمال جدایی دایی از پرسپولیس پس از دیدار برگشت جام حذفی گفت: قطعا با جدایی دایی، پرسپولیس متضرر می‌شود زیرا وی کم کم صبور شده و تیم را به خوبی از بیرون هدایت می‌کند. در مجموع باید بگویم دایی امروز پختگی یک مربی بزرگ را پیدا کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)