پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس پشت پرده مزایده های باشگاه پرسپولیس را منتشر کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، امیر عابدینی پس از اعلام اسامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس در صحفه خود نوشت: سلام به شما ياوران پرسپوليس كه دراين مدت برزخ شديداً از وضعيت باشگاه خود نگران بوديد و احتمالاً امروز هم نگرانى شما بر طرف نگرديد.

 

من به خاطر تنوير اذهان شما و ديگر هواداران گزارش مبسوطى از روند خصوصى سازى تا امروز تقديم ميكنم.

 

در اولين جلسه اى كه با حضور تمام پيشكسوتها در دفتر حاج حسين هدايتى برگزار شد تصميم گرفته شد براى خريد باشگاه همه از حاج حسين حمايت كنند تا ايشان در خريد از طريق مزايده اقدام نمايد. آقاى پروين و بنده همراه حاجى با مسئولين جلسات زيادى گذاشتيم و جالب اين بود كه همه استقبال كردند، كه در مزايده سوم وچهارم ديديد كه به سادگى نتيجه مزايده چگونه رقم خورد و حق حاج حسين را چگونه دادند.

بعد من با اجازه دوستان با معاون اول(رئیس جمهور) ملاقات كردم و به ايشان گفتم چرا مزايده را بر هم زديد گفتند به دليل اينكه وزراى محترم اختلاف نظر داشتند من وارد شدم و بعد از بحث و بررسى همه جانبه دو باشگاه ايشان گفتند با دو نفر ديگر پيشنهاد خود را بدهيد و نظرات كارشناسى جمع بندى شده را ظرف يك هفته به ايشان داديم (به گفته ى يكى از آن دونفر )، من آقاى سجادى را از پيشنهاد داده شده مطلع كردم وگفتم نظر ما اين گروه براى پرسپوليس و استقلال است ايشان گفتند خوبند اما يكى از آنها در نظر من نبود.

 

امروز كه هيئت مديره را اعلام كردند حتى يك نفر از آن ليست هم استفاده نشده. وزارت از اختيار خود استفاده كرده و افراد مورد نظر خود را منصوب نمود. بايد اميدوار باشيم كه وزارت از ايشان حمايت كند و آنان موفقيت را براى باشگاه رقم بزنند پناه بر خدا.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)