پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم کسی پیدا شود و این 2 باشگاه در 27 بهمن با قیمت 290 میلیارد واگذار شوند.

امیر عابدینی در رابطه با اینکه ماجرای خرید باشگاه پرسپولیس از سوی پیشکسوتان به کجا انجامید، اظهار داشت:‌ اتفاقی جدیدی رخ نداده زیرا ما که زورمان نمی رسد بخواهیم کل سهام باشگاه را خریداری کنیم و معلوم نیست چه شرایطی پیش می آید. من که شخصا با خرید آن 20 درصد از سوی پیشکسوتان هم مخالف هستم چون گفته اند فقط یک کرسی در هیات مدیره به ما می رسد و در آن صورت عملا هیچ اختیاری هم نداریم. بهتر بود که کل سهام را می توانستیم خریداری کنیم که شرایطش مهیا نیست.

وی درباره لیست 100 پیشکسوتی که قرار است 20 درصد سهام به آنها واگذار شود، تصریح کرد:‌ این 100 نفر مشخص شده اند و بیشتر از این تعداد هم پیشکسوت واقعی پرسپولیس نداریم. از سال 48 تا 58 حدود 20 نفر، از سال 58 تا 68 حدود 30 نفر، از سال 68 تا 78 حدود 25 نفر و بقیه هم در دهه 80 هستند که حتی برخی از آنها هنوز بازی می کنند. اینها پیشکسوتان واقعی پرسپولیس هستند و نفراتی همچون دایی، باقری و مهدوی کیا نیز در این لیست حضور دارند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نمی توانستید برای خرید کل سهام باشگاه پرسپولیس از نفراتی همچون باقری و دایی که خودشان قبل از این برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کرده بودند، کمک بگیرید؟، خاطرنشان کرد:‌ با این شرایطی که آقایان گذاشتند هیچ کدام از این نفرات هم حاضر نیستند که جلو بیایند و در این واگذاری شرکت کنند. ما دوست داشتیم که این باشگاه دست خود پرسپولیسی ها بیفتد اما با این وضعیت نمی شود. البته هر کسی که این باشگاه را بخرد،‌ مجبور است که 20 درصد را به پیشکسوتان بدهد.

وی درباره اینکه به واگذاری پرسپولیس و استقلال در 27 بهمن خوش بین است، گفت:‌ فکر نمی کنم کسی پیدا شود و این 2 باشگاه در 27 بهمن با قیمت 290 میلیارد واگذار شوند. همه آنهایی که من می شناختم قبل از این برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بودند، با شنیدن شرایط و قیمت واگذاری کنار کشیده اند. این 290 میلیارد قیمت پایه است و معلوم نیست به چه قیمتی در نهایت این واگذاری انجام شود. من که هنوز از این شرایط سردر نیاورده ام.

عابدینی در رابطه با شخصی به نام ایزددوست که 2 بار در درفشی فر حضور یافته و می گوید 500 میلیارد برای خرید پرسپولیس کنار گذاشته، اذعان داشت: من این آقا را نمی شناسم اما می گویند که از ترکیه آمده و سرمایه زیادی دارد. شنیدم او گفته که قیمت 290 میلیارد پایین است. خدا پدرش را بیامرزد اگر بتواند پرسپولیس را بخرد و به این تیم پول تزریق کند اما امیدوارم واقعا بتواند چنین کاری کند زیرا در سالهای اخیر خیلی آمدند و شعار دادند و بعد از مدتی غیب شده اند.

وی در پایان در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و نتایج ضعیفی که کسب می کند،‌ گفت: اجازه بدهید من دیگر خودم را وارد این بازیها نکنم. بهتر است آقایانی که مسئولیت دارند،‌ درباره این نتایج ضعیف توضیح بدهند، چرا من باید جواب بدهم؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)