مرجع خبری پرسپولیس : با این حال در صورتی که واعظ آشتیانی مدیرعامل شود، هدایتی باید قید حضور سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی را بزند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ در حالی که از گوشه و کنار اخباری درباره حضور احتمالی کریمی در پرسپولیس به گوش می رسد، حسین هدایتی قصد دارد هرطور شده مانع از انتقال ستاره شماره 8 به پرسپولیس شود.

 

شنیده می شود امشب مصطفی آجورلو از سمت خود استعفا خواهد داد تا از بین مهریزی و واعظ آشتیانی مدیرعامل جدید باشگاه استیل آذین معرفی شود. در این صورت زمینه بازگشت کریمی به تیم متمول تهرانی فراهم خواهد شد اما مشکلات جدید پیش روی این تیم قرار خواهد گرفت.

 

اختلاف حسین هدایتی و مهریزی بر کسی پوشیده نیست. مشکلات دامنه دار این دو سرانجام موجب جدایی مدیرعامل محبوب جادوگر شد تا مصطفی آجورلو بر صندلی ریاست باشگاه تکیه بزند.

 

همین اختلاف دیرینه مدیرعاملی مهریزی در استیل آذین را دور از ذهن جلوه می دهد. در حالی که منابع خبری شانس واعظ آشتیانی را برای مدیرعاملی بیشتر می دانند، پالس هایی از سوی حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور دریافت می شود که حکایت از اختلاف آن ها با مدیرعامل سابق استقلال دارد.

 

آبی پوشان سابق که در پی همین اختلاف از استقلال جدا شدند و پیراهن استیل آذین را به تن کردند، در صورت مدیرعاملی واعظ قید ادامه همکاری با استیل را خواهند زد.

 

از طرفی با وجود فشار حسین هدایتی و هیئت مدیره، مصطفی آجورلو حاضر نیست از سمت خود استعفا دهد، مگر آنکه حکم اخراج خود را با امضای هدایتی پیش رویش قرار دهند. این اتفاق می تواند یک شکست تبلیغاتی بزرگ برای آبراموویچ وطنی باشد که با سر و صدای فراوان آجورلو را به تشکیلاتش اضافه کرد.

 

برخی منابع خبری از اردوی استیل آذین خبر می دهند که بزرگان این تیم قصد دارند برای حمایت از کریمی جای خالی او را با دسته گل پر کنند و زیر پیراهن اصلی تیمشان، پیراهن شماره 8 جادوگر را بر تن می کنند. مجموع این اتفاقات موجب دلخوری سرمربی تیم تهرانی شده است.

 

حسین هدایتی که با به خدمت گرفتن جمعی از مهمترین ستاره های فوتبال ایران و هزینه های بی کرانش قصد داشت قطب جدیدی در فوتبال باشگاهی کشور ایجاد کند، حالا در شرایطی قرار گرفته که نه راه پس دارد و نه راه پیش. حالا ستاره ها هم ضامن آبراموویچ نمی شوند…

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)