مرجع خبری پرسپولیس : این هفته همه نگاه ها معطوف به دربى است. ديدارى كه يك هفته قبل و يك هفته بعد از آن حاشيه هاى آن در محافل ورزشى، روزنامه ها و رسانه ها ادامه دارد. در اين دربى پيش بينى مى شود مردان زيادى حادثه ساز شوند. يكى از اين نفرات عادل كلاه كج است كه پيش بينى مى شود در غيبت احتمالى كريم باقرى كاپيتان سرخ ها نبض ميانه ميدان قرمزها را در دست بگيرد و درخشش او برگ برنده اى براى ارتش سرخ باشد. بازيكنى كه طى سال هاى قبل در تيم هاى قبلى اش مقابل استقلال نمايش خوبى از خود ارائه داده تا اين مسأله باعث شود پرسپوليسى ها حساب ويژه اى روى اين بازيكن باز كنند. طى تماسى كه با كلاه كج داشتيم از او خواستيم در مورد اين بازى براى ما بيشتر صحبت كند كه او در پاسخ به سؤالات ما چنين گفت. با ما همراه باشيد:
• پرسپوليس امسال در شرايط ويژه اى به مصاف حريف ديرينه خود مى رود. در اين مورد صحبت مى كنى؟
– همين طور است كه مى گوييد. تا قبل از دربى چند هفته اى روى نوار بدشانسى افتاده ايم و هرچند در بعضى از بازى هاى اخيرمان مستحق باخت يا تساوى نبوديم اما متأسفانه توپ هايمان به ثمر ننشست. به عنوان مثال اگر در بازى پيكان كمى شانس داشتيممى توانستيم حداقل ۴ گل به حريفمان بزنيم اما توپ هايمان به تير دروازه مى خورد و گل نمى شد! انشاءالله در دربى بدشانسى هايمان به پايان مى رسد و به نتيجه اى كه مستحق آن هستيم خواهيم رسيد.
• در بازى با پيكان اشتباهات داورى را تا چه حد در نتيجه دخيل مى دانى؟
– چه بگويم! حداقل يك پنالتى ما را ناديده گرفتند و گلى هم كه به ثمر رسانديم فكر نمى كنم بايد مردود اعلام مى شد.
به هر حال شايد اگر اشتباهات داورى كمتر بود نتيجه اى غير از شكست در كارنامه مان به ثبت مى رسيد.

• جدا از اين مسائل حالا چقدر مى توانيد به نتيجه گيرى در دربى اميدوار باشيد؟

– اين بازى با بازى هاى ديگر خيلى فرق مى كند و همه مى دانند جايگاه ۲تيم و شرايطشان در بازى هاى قبلى اثر زيادى در اين ديدار خاص ندارد. در هر صورت با توجه به اينكه ما در بازى هاى اخيرمان خوب نتيجه نگرفته ايم بايد تمام تلاشمان را به كار بگيريم تا از خجالت هوادارانمان درآييم. حضور پرشور هواداران براى ما نعمت بزرگى است كه بايد قدر آن را بدانيم به همين خاطر بدون در نظر گرفتن گذشته فقط و فقط به موفقيت در دربى چشم دوخته ايم و بس!
• هواداران پرسپوليس در اين چند هفته نشان داده اند كمى كم حوصله و كم صبر هستند.
– انتظار هواداران از ما به حق است اما بايد شرايط تيم و بازيكنان را هم درك كنند. ما از دقيقه يك تا زمان شنيدن سوت پايان بازى به اين فكر مى كنيم كه با موفقيت زمين را ترك كنيم. به همين خاطر دوست داريم هوادارانمان هم صبر و حوصله بيشترى به خرج دهند و نه اينكه از دقيقه ۳۰ يا ۴۰ عليه تيم و بازيكنان شعار بدهند.
• از اين مسأله كه بگذريم اين بازى اولين تجربه ات در دربى است. چقدر آمادگى دارى در ميانه ميدان مهره مثمرثمرى براى پرسپوليس باشى؟
– درست است اين اولين تجربه حضورم مقابل استقلال با لباس پرسپوليس است اما من چه با فولاد و چه با صبا جلوى استقلال بازى هاى خوبى از خود به نمايش گذاشته ام و موفق به گلزنى هم شده ام. در اين بازى هم شك نكنيد بهترين بازى ام را به نمايش خواهم گذاشت تا جواب محبت هوادارانمان را بدهم.
• چقدر به گلزنى در دربى فكر مى كنى؟
– اگر يك خط جلوتر بروم و به دروازه حريف نزديكتر شوم انشاءالله گلزنى هم خواهم كرد. اگر راستش را بخواهيد پيش از اين با آقاى كرانچار صحبت كردم و از او خواستم به من آزادى عمل بيشترى بدهد تا در برنامه هاى تهاجمى حضور بيشترى داشته باشم. اگر اين مسأله مورد موافقت كادر فنى قرار بگيرد، مى توانم بيشتر به گلزنى چه در دربى و چه در بازى هاى ديگر فكر كنم.
• در پايان اگر صحبت خاصى باقى مانده مى شنويم؟
– پرسپوليس بدون حمايت هوادارانش نيمى از توانش را هم نمى تواند در زمين به نمايش بگذارد. روز جمعه منتظر هستيم مثل هميشه اكثر پرچم هاى روى سكوها قرمز باشد تا با يك روحيه ويژه به مصاف استقلال برويم. در اين صورت به شما اطمينان خاطر مى دهم اين استقلال با تمام مهره هايش قابل شكست دادن است و به اميد خدا و با حمايت هوادارانمان يك نتيجه خوب را با يك بازى خوب از پرسپوليس خواهيم ديد. منتظر باشيد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)