خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: تا به الان حقیقی برای رفتن به پرسپولیس متقاعد نشده است.

محمد عاری در مورد بحث حضور حقیقی در پرسپولیس، گفت: واقعیت این است که وقتی در تهران اردو برپا کرده بودیم جعفری، یاوری، حقیقی و مسئولان پرسپولیس در جلسه‌ای مذاکراتی انجام دادند و در آن جلسه توافقات انجام شد و این مسئله در صورتجلسه نیز به ثبت رسید.

وی افزود: یاوری و خود حقیقی برای حضور در پرسپولیس موافقت خود را اعلام کردند و گفتند هیچ مانعی برای این امر وجود ندارد اما پس از بازگشت به شیراز، حقیقی از تصمیم خود منصرف شد و اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان فصل در تیم فجر سپاسی باقی بماند. جعفری هم گفت، اگر می‌خواهی در تیم بمانی باید با قدرت در تمرینات شرکت کنی که پس از این حقیقی روز گذشته در دو نوبت صبح و عصر تمرینات تیم حضور یافت و با انگیزه فراوان به کار خود در تیم ادامه داد.

عاری تأکید کرد: از این به بعد پرسپولیسی‌ها به صورت مستقیم با حقیقی در حال مذاکره هستند تا رضایت این بازیکن را جلب کنند. دیگر صحبتی از طرف باشگاه ما با نمایندگان پرسپولیس صورت نگرفته و هرچه بوده بین خودشان است. از طرف ما و حقیقی این امر تمام شده است، اما پرسپولیسی‌ها هنوز این موضوع را قبول نکردند. اینکه در این زمان کاسه و کوزه‌‌ها را سر یک نفر خراب می‌کنند و می‌گویند آقای ایکس اجازه نمی‌دهد حقیقی به پرسپولیس برود کذب است. تا امروز حقیقی هنوز برای رفتن به پرسپولیس متقاعد نشده است، او به دلیل صورت جلسه اول کمی در معذورات است و واقعا اینکه تا یک ساعت دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد را نمی‌داند.

وی در مورد اینکه آیا مذاکره پرسپولیسی‌ها با حقیقی قانونی است، تاکید کرد: قانون این را می‌گوید که باید بازیکن با باشگاهش فسخ قرارداد کند و پس از ثبت این قرارداد در فدراسیون، باشگاه دیگر می‌تواند با او مذاکره کند. پرسپولیسی‌ها با باشگاه فجرسپاسی صورتجلسه‌ای داخلی و فی‌مابین داشتند که قانونی نیست. یاوری از این ناراحت است که وقتی خود باشگاه و بازیکن مخالفت خود را اعلام کردند چرا به صورت مستقیم با بازیکن مذاکره می‌کنند.

عاری در مورد محمد مهدی نظری گفت: نظری از روز گذشته در تمرینات فجر حضور پیدا کرده و تا آخر فصل کنار تیم ما خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)