مرجع خبری پرسپولیس : مربی پرسپولیس گفت: تلاش زیادی برای تغییر روحیه بازیکنان کردیم و امیدوارم پاداش‌ها یک عامل برای رفع افت روحی بازیکنان باشد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ؛ محسن عاشوری درباره آخرین شرایط بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: بعد از دربی کمی وضعیت بازیکنان ما به هم ریخت اما خوشبختانه شرایط در حال بهتر شدن است.

وی در پاسخ به این سؤال که پرداخت پاداش‌ها از سوی رویانیان مشکلی را از بین برد یا خیر گفت: تلاش زیادی برای تغییر روحیه بازیکنان کردیم. امیدوارم پاداش‌ها یک عامل برای رفع افت روحی بازیکنان باشد. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بازیکنان افت روحی را فراموش کنند. البته بازیکنان ما همه ملی‌پوش و باسابقه هستند و انشاءالله با یک ریکاوری روحی و بدنی خوب برای دیدار فردا مقابل فجر آماده می‌شوند.

عاشوری خاطرنشان کرد: فجر تیمی جوان، سرسخت و البته باتجربه است. بارها آنها را مورد آنالیز قرار دادیم. آنها دوندگی را در دستور کار خود دارند که کار را برای ما کمی سخت می‌کند اما ما هم به دنبال این هستیم تا با تلاش و کوشش بچه‌ها یک نتیجه خوب رقم بزنیم تا دربی را فراموش کنیم.

وی در پایان درباره حضور پروین گفت: علی پروین همیشه به من و استیلی و سایر کادر فنی به عنوان شاگردانش لطف دارد. ایشان بازیکن و مربی بزرگی بوده و نیازی نیست من از او تعریف و تمجید کنم. امیدوارم با حضور پروین طرفداران به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را در این شرایط سخت کمک و حمایت کنند. این موضوع برای ما خیلی مهم است و روی آن حساب ویژه‌ای باز کردیم تا انشاءالله از این شرایط هرچه سریع‌تر خارج شویم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)