مرجع خبری پرسپولیس : ستاره سرخ‌ها در دهه هفتاد به تيمش بسيار اميدوار است. محسن عاشوري كه خود زماني يكي از ستاره‌هاي پرسپوليس بود حالا در كسوت مربي سرخ‌ها صحبت از شخصت قهرماني پرسپوليس مي‌كند و اميدوار است كه سرخ‌ها از همان شروع بازي‌ها و ديدار اول باتوپ پر وارد ليگ شوند.

 

وضعيت اردو شرايط بازيكنان پرسپوليس چطور است؟

 

شرايط اردو خيلي خوب است و ما در يك كمپ حرفه‌اي مشغول آماده‌سازي تيم هستيم. چند تيم ايراني همراه ما در اردوي تركيه هستند و الان چند تيم تركيه‌اي همين طور همراه ما در اردوي تركيه هستند. بچه‌ها هم شرايط خوبي دارند و اميدوارم كه به آمادگي خوبي وارد بازي‌هاي ليگ شوند.


با توجه به شرايط خوب اردوي پرسپوليس، غيبت ملي‌پوش‌ها در تمرينات آماده‌سازي جبران شدني نيست.
صددرصد با شما موافق هستم. بدون شك اگر بازيكنان ملي‌پوشمان را در اختيار داشتيم اوضاع خيلي بهتر مي‌شد. در شرايطي به اردو آمده‌ايم كه بازيكنان ملي‌پوش را نداريم. البته كار ديگر هم نمي‌شد انجام داد چون ما بايد بقيه بچه‌ها (غيرملي‌پوش‌ها) را آماده مي‌كرديم و اين بهترين فرصت بود. به هر حال اگر ما تيم را به صورت كامل در اختيار داشتيم اوضاع خيلي بهتر مي‌شد و زودتر به هماهنگي مي‌رسيديم.

 

راستي در مورد زوم‌ديك چه نظري داريد؟ او را چطور ديديد؟
زوم‌ديك كارنامه مشخص خوبي دارد. يك مربي با كلاس كه بسيار خونگرم و با ذوق است. زوم ديك مدام دنبال اطلاعاتي از پرسپوليس، ايران و تيم‌هاي ليگ برتري است. روابط او با بقيه اعضاي كادر فني در طول اين دو روز آنقدر صميمي و نزديك شده كه باور كردني نيست. در مورد حميد استيلي هم قبلا صحبت كردم ولي چون حالا بيشتر از قبل استيلي را دوست دارم و خودم را به او نزديك مي‌دانم، دوست دارم كه يكبار ديگر از صميميت و رفاقتي كه در كادر فني وجود دارد صحبت كنم.

 

زوم‌ديك يك مدت در تركيه كار كرده و شناخت او از كشورهاي بلوك شرق آسيا در نوع خودش جالب است. باورتان نمي‌شود كه او در هر لحظه و هر ديدار چند سوال از ما مي‌پرسد.
زوم ديك به جاي نفس كشيدن هم سوال مي‌پرسد. او پرسپوليس را دوست دارد و به دنبال اين است تا از پرسپوليس اطلاعات بيشتري به دست آورد.

 

پرسپوليس را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟ به عنوان يك مربي و كارشناس نظرتان در مورد اين تيم چيست؟
كادرفني از عملكرد بازيكنان راضي هستند و من فكر مي‌كنم كه با اضافه شدن بقيه نفرات تيم خوب و يكدلي درست شود. ميل به پيروزي، شخصيت قهرماني، همدلي و احترام به پيراهن پرسپوليس در بين تك‌تك بچه‌ها وجود دارد. ما در تهران و حتي در آسيا طرفداران زيادي داريم كه با حمايت آنها بايد كارهاي بزرگي انجام دهيم. من به اين پرسپوليس خوش‌بين هستم و اميدوارم كه از همان شروع بازي‌ها و شروع ليگ پرسپوليس با توپ پر وارد ميدان شود.

 

ماجراي جذب مدافع بوركينا فاسويي چه بود؟ مگر نگفته بوديد كه احتياجي به مدافع مياني نداريد؟
حتما خبر داريد كه من ديرتر به پرسپوليس و كادرفني اضافه شدم. حميد استيلي هر بار از من در مورد نفرات سوال كرد و من هم فقط نظرم را ارايه دادم. تا جايي كه من يادم هست استيلي هميشه دنبال مدافعي بود كه بتواند در پست هافبك دفاعي هم بازي كند.


اما با توجه به نقل قول‌هايي كه از سوي استيلي منتشر شد، ‌اعلام گرديد كه پرسپوليس به مدافع مياني احتياجي ندارد و دنبال مدافع چپ است!
بله. ما دنبال دفاع چپ بوديم ولي حتي در اردوي تركيه و در بين بازيكنان تستي كه آمده بودند گزينه مورد نظرمان را پيدا نكرديم. در مورد آن صحبت‌ها و ماجراي مدافع مياني هم من از چيزي خبر ندارم و فقط به صحبت‌هايي كه با حميد استيلي انجام داده‌ام، بسنده مي‌كنم.


در مورد جذب جواد كاظميان هم سوال‌هاي زيادي مطرح شد.
من راجع به اين قضيه اطلاعي ندارم. حميد استيلي نظر مرا خواست و من فقط نظرم را اعلام كردم. جذب جواد كاظميان از روي جمع‌بندي نظرات مسوولان باشگاه و كادرفني بوده و در پايان اين باشگاه بوده كه در مورد جذب كاظميان وارد عمل شده است. به نظر من كاظميان بازيكن خوبي است هر چند كه او فصل گذشته كم فروغ بود و كم بازي كرد ولي بازگشت به پرسپوليس را مي‌توان براي كاظميان به فال نيك گرفت. او حالا فرصت خوبي براي جبران دارد و اميدوارم كه امسال خودش را نشان دهد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)