مرجع خبري پرسپوليس: مربی پرسپولیس گفت: برای رسیدن به هدفمان در دربی هفتاد و یکم با فوتبالی زیبا برد می‌خواهیم.


محسن عاشورای در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازی خوبی که مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتیم جلسه‌ای را تشکیل دادیم و نقاط مثبت و منفی تیم را ارزیابی کردیم. همانطور که میدانستیم مشکل بزرگ ما در بازیهای قبلی بدنی بود که این موضوع حل شد.

 

 

 

وی افزود: در این مدت رشد خوبی داشته ایم و فقط کمی خستگی بازیکنان ملی به ضرر ما شد. صدمه دیدگی برخی بازیکنان دست کادر فنی را بست ولی تمام بازیکنان ما با دل و جان به میدان رفتند و به پرسپولیس کمک کردند.

 

عاشوری ادامه داد: خوشبختانه کم کم به شرایط طبیعی خود نزدیک می شویم. من معتقدم که شرایط پرسپولیس در موقعی که نتیجه نمی گرفت طبیعی نبود. شرایطی به وجود آمد که نقاط مثبت تیم را کم و نقاط ضعف را زیاد کرد اما بچه‌ها به خوبی این مشکل روحی را پشت سر گذاشتند و با آن کنار آمدند. جا دارد از دکتر خانبانی به خاطر جلسات متعددی که برای بازیکنان گذاشت تشکر ویژه‌ داشته باشم.

 

عاشوری در مورد دیدار روز جمعه هفته جاری با استقلال گفت: این بازی نشان نمی هد که از قبل چه تیمی بازنده و برنده است. همه می دانند پرسپولیس تیم خوبی دارد و فوتبال خوبی به نمایش می گذارد. ما لیاقت برد استقلال را داریم. در دربی با یک فوتبال زیبا به دنبال برد هستیم. البته من این را قبول ندارم که استقلال تیم خوش شانسی است چون آنها کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند اما مشکلات ما را نداشتند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)