مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از احمدرضا عابدزاده به دليل حضور نيافتن در كادر فني پرسپوليس، گفت: او يكي از اسطوره‌هاي باشگاه است و مي‌توانست به تيم كمك كند، اما خودخواهانه عمل كرد.

 

محسن عاشوري در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در چارچوب جام «ولايت» با بيان اين كه تيمش در بازي اول برابر ناسيونال پاراگوئه خوب بازي كرد و كادر فني از بازيكنان راضي بود، اظهار كرد:

بازي فرداي ما برابر استقلال با توجه به اين كه در تعطيلات ليگ به سر مي‌بريم، مي‌تواند براي حفظ آمادگي‌مان خوب باشد. اين بازي برابر استقلال است و به همين دليل حساسيت دارد، اما فكر نمي‌كنم حساسيتش خيلي زياد باشد.

 

وي در ادامه با اشاره به اين كه وقتي از بازيكنان تيم خواسته مي‌شود كه حرفه‌اي عمل كنند، مديريت هم بايد حرفه‌اي باشد، افزود: من فكر مي‌كنم برنامه‌ريزي مسابقات ليگ برتر ما و جام «ولايت» روز به روز بهتر خواهد شد چرا كه 10 سال زمان زيادي براي ليگ برتر نيست كه تماما حرفه‌اي شود. البته اين را نيز بايد بگويم كه حضور در اين جام به ما نيز مانند استقلال تكليف شد و بازيكنان ما نيز مانند استقلالي‌ها قصد سفر داشتند و ما هم تا جايي كه امكان داشت به آن‌ها مرخصي داديم تا بتواند به خانواده‌هاي خود نيز برسند، اما به هر حال قوانيني وجود دارد كه ما هم بايد آن‌ها را رعايت كنيم تا قانونمندي در تمام سطوح جامعه از جمله ورزش حرف اول را بزند.

 

عاشوري ادامه داد: من تاكنون با مربيان زيادي كار كرده‌ام كه از نظر فني اختلاف زيادي با يكديگر نداشته‌اند، اما آن‌ها كه منظم‌تر بوده‌اند، موفق‌تر عمل كرده‌اند.

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا بازي فردا را يك داربي مي‌داند يا خير؟ گفت: زيبايي فوتبال به همين رقابت‌ها است و استقلال رقيب اصلي ما است. بازي روبروي اين تيم هميشه حساس بوده است، اما فكر نمي‌كنم كه هيچ كس آمادگي داربي فردا را نداشته باشد. چه بازيكنان چه كادر فني و چه رسانه‌ها هيچ كدام تا امروز اين بازي را جدي نگرفته بودند و شايد فكر مي‌كردند كه اين بازي برگزار نخواهد شد، اما در هر حال ما سعي مي‌كنيم با تمام قوا وارد ميدان شويم و آن طور كه مردم توقع دارند بازي كنيم. نتيجه‌ اين بازي نيز براي ما مهم است، چرا كه ما به بازيكنان گفته‌ايم در بازي‌هاي محلي نيز با انگيزه بازي كنند.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه با بيان اين كه احمدرضا عابدزاده با باشگاهش به توافق نرسيد تا با تيم همكاري كند، خاطر نشان كرد: عابدزاده يكي از اسطوره‌هاي باشگاه است و فكر نمي‌كنم اشكالي داشت كه او در مقطع كنوني كه تيم تحت فشار است، مي‌آمد و به ما كمك مي‌كرد. نمي دانم او از باشگاه چه درخواستي داشته است كه با موافقت مسئولان روبرو نشده است. او حداقل كاري كه مي‌توانست براي پرسپوليس كند، اين بود كه براي ارتباط خوب بين هواداران و تيم بستري مناسب ايجاد مي‌كرد.

 

وي در ادامه با اشاره به احتمال حضور كريم باقري در كادر فني پرسپوليس، ادامه داد: باقري تاكنون تجربه مربيگري نداشته اما قبول كرده است كه در كنار ما به تيم كمك كند. باقري مي‌خواهد با حضورش باري را از دوش تيم بردارد و ارتباط بازيكنان با كادر فني را محكم‌تر كند. همين كه او در كنار بازيكنان بدود شور و شعف و انگيزه به آن‌ها مي‌دهد.

 

عاشوري افزود: آن‌هايي كه ادعايي دارند بايد «منم» را كنار بگذارند و با دلي گشاده به پرسپوليس كمك كنند. عابدزاده نيز اگر كمي توقعاتش را پايين مي‌آورد، مي‌توانست به پرسپوليس كمك كند، اما او خودخواهانه عمل كرد. من فكر مي‌كنم اين افراد مي‌خواهند پرسپوليس موفق باشد، اما بدون حميد استيلي.

 

وي همچنين درباره وضعيت مهرداد اولادي نيز گفت: مسايل انضباطي او را كميته انضباطي باشگاه حل مي‌كند، اما از نظر فني هنوز آماده بازي نيست و ما سعي مي‌كنيم او را براي بازي‌هاي آينده آماده كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)