مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و باید دید هدف کی روش از بازی با فلسطین چه بوده است.

 

محسن عاشوری در مورد اردوی تدارکاتی کیش اظهار داشت: این اردو به درد پرسپولیس می‌خورد. اگر این اردو را تدارک دیده‌ایم راجع به آن ساعت‌ها نشسته و فکر کرده‌ایم تا به این نتیجه رسیده‌ایم.

به جز 5 ملی پوش خود سایر بازیکنان را در اختیار داریم. می‌توانیم در این اردو با آنها صحبت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

مربی پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی و بازی مقابل فلسطین گفت: در مورد بازی با فلسطین حرف‌های ضد و نقیض بسیاری شنیده می‌شود. یکی می‌گوید فلسطین خسته و کیفیت این تیم پایین بود اما آیا می‌دانید هدف کی‌روش از این بازی چیست؟ من از بیرون نمی‌توانم راجع به این ماجرا حرف بزنم چون هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد. کی‌روش هم استراتژی‌اش برای فوتبال ما حرفه‌ای است. آن چیزی که به ذهن من می‌رسد این است که از تیم‌های ضعیف را برای مرور کارهای تاکتیکی و بالا رفتن روحیه استفاده می‌شود.

عاشوری در خصوص بازی با بحرین گفت: بحرین برای ما شناخته شده است و حریف سرسختی برای تیم ملی ما خواهد بود. آنها همیشه با انگیزه مقابل ما ظاهر شده‌اند و این کار ما را سخت می‌کند. اما اینها دلیل نمی‌شود که این تیم را زیاد بزرگ کنیم. همه می‌دانند فوتبال ما یک سر و گردن از بحرین بالاتر است. بازیکنان ما در شرایط عادی می‌توانند بحرین را شکست دهند و به هدف خود برسند.

وی درباره این که کی‌روش روی بازیکنان ایرانی الاصلی که در خارج از ایران بازی می کند نظر دارد گفت: بازیکنان دوملیتی در همه جای دنیا هستند. مثلا بازیکنان ترک تبار در آلمان بسیار وجود دارند الان هم هر جای اروپا بروید ایرانی‌ها در آنجا توپ می‌زنند و تربیت شده‌اند. برخی از این افراد در کشورهای صاحب فوتبال پای‌شان به این رشته باز شده است. آوردن این افراد دو ملیتی به ایران بد نیست اما باید ببینیم بازدهی این افراد برای فوتبال ما خوب است یا نه.

این مربی افزود: ما چندین بازیکن بین‌المللی داریم که یکی از آنها وحید هاشمیان است که 11 سال در فوتبال آلمان توپ زده است. او همین امروز تجاربش به جوانان ما می‌آموزد که باارزش است. من معتقدم اگر بازیکن دو ملیتی به ایران می‌آید باید به فوتبال ما کمک کند.

عاشوری در پاسخ به این سؤال که چرا فریدون زندی بازدهی لازم را نداشت، گفت: هر بازیکن شرایط خاص خودش را دارد. کیفیت بازیکن هم مشخص است. من درباره یک فرد حرف نمی‌زنم ولی اگر تلاش می‌شود یک فوتبالیست دوملیتی به ایران آورده شود باید یک سر و گردن از بازیکنان ما بهتر باشد و اگر شرایطش مساوی با بازیکنان ما باشد بهتر است که از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)