خبرگزاری پرسپولیس :  محسن عاشوری می‌گوید گل محمدی می‌تواند با رابطه عاطفی خوبی که با بازیکنان دارد شرایط پرسپولیس را در نیم فصل دوم بهتر کند.

مربی سابق پرسپولیس درباره بی‌ثباتی نیمکت این تیم در یکی دو سال گذشته و ارزیابی خود از حضور گل‌محمدی به عنوان سرمربی آینده پرسپولیس اظهار کرد: این مشکل از ثبات مدیریت به وجود می‌آید. زمانی که مدیریت باشگاه‌ها ثبات نداشته باشد، در مراتب پایین‌تر هم مربی و بازیکن پشت سر هم عوض می‌شوند. در چند سال گذشته ترکیب بازیکنان پرسپولیس هم ثبات نداشته است.

وی درباره شرایط پرسپولیس در ادامه فصل گفت: فکر نمی‌کنم اضافه شدن یکی دو بازیکن آنچنان در شکل تیمی پرسپولیس تاثیرگذار باشد. به نظر من عدم اعتماد به نفس بازیکنان و دیر اضافه شدن مربی در اوایل فصل مشکلات زیادی برای تیم به وجود آورد و باعث شد تیم امتیازات زیادی از دست دهد.

عاشوری با اشاره به اینکه گل محمدی و دستیارانش می‌توانند رابطه عاطفی خوبی با بازیکنان برقرار کنند گفت: کادر فنی جدید سال‌های سال در این فوتبال به عنوان بازیکن حضور داشتند و به عنوان مربی هم تجربیاتی دارد. گل‌محمدی با خیلی از بازیکنان پرسپولیس هم‌بازی بوده و این کمک می‌کند که ارتباط عاطفی میان بازیکنان بیشتر از قبل شود.

وی افزود: اینکه فکر کنیم پرسپولیس با جمع کردن ستاره‌ها کار راحتی دارد اشتباه است چرا که تیم‌های مقابل با انگیزه بیشتری برابر این تیم به میدان می‌روند. به هر حال باشگاه تشخیص داده که ژوزه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تغییر مربی هم چیز عجیب و غریبی در فوتبال جهان نیست و ممکن است در هر تیمی اتفاق بیفتد اما ژوزه هم یک مربی حرفه‌ای بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با انگیزه‌ای که در بازیکنان ایجاد می‌شود، نتایج تیم هم تغییر کند.

مربی فصل گذشته سرخ‌پوشان در ادامه با بیان اینکه برخی بازیکنان جدید پرسپولیس نتوانسته‌اند درخشش فصل‌های گذشته خود را در این تیم تکرار کنند گفت: عمده مشکلات تیم در خط میانی بود. دو بازیکن خارجی در این پست آوردند که هر دوی آن‌ها مصدوم شدند و مجبور شدند از مهدوی کیا استفاده کنند که البته با وجود اینکه برای اولین بار در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد فراتر از انتظارها ظاهر شد. من در ابتدای فصل که با ژوزه صحبت می‌کردم او به من می‌گفت تیم از لحاظ میانگین سنی و از نظر بازیکن بالانس نیست. البته الان حقیقی هم به تیم اضافه شده و علی کریمی هم برگشته است که می‌تواند در میانه زمین به پرسپولیس کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)