مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بررسی وضعیت ملی ‌پوشان به کمپ تیم ملی رفتیم اما برخورد بدی با ما انجام دادند.

 

محسن عاشوری در خصوص حضورش در تمرین امروز تیم ملی گفت: پس از دعوتی که از سوی کی‌روش از من، سومدیک و گمالوویچ شد به تمرین تیم ملی رفتیم تا وضعیت 9 ملی‌پوش خود را بررسی کنیم اما با صحنه‌هایی مواجه شدیم که واقعا از گفتنش شرمسار هستم.

وی افزود: وقتی سر تمرینات تیم ملی حاضر شدیم ناگهان یک نفر که از مأموران حراست کمپ فریاد زد آقا بفرمائید روی سکو یا کمپ را ترک کنید. خواستم از او سؤال کنم که چه خبر است و آیا ما را می‌شناسد اما او به ما گفت که این دستور مسئولان فدراسیون فوتبال است. من نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم. اصلا نمی‌دانم این آقایان قبول دارند که من هم جزو بازیکنان تیم ملی بودم؟ یک نفر نیامد بگوید آقای محترم خجالت بکش، این آقا مربی پرسپولیس است.

عاشوری خاطرنشان کرد: توضیح دادم اما آقایی که آنجا بود متوجه نبود چون اصلا مرا نمی‌شناخت. در همان لحظه بود که نورمحمدی مصدوم شد. می‌خواستم بالای سرش بروم که ترسیدم به من دوباره یک حرف‌هایی بزند. به همین دلیل سکوت کردم و چیزی نگفتم و به حال خودم فقط غصه خوردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 9 بازیکن تیم ملی داریم اما با ما این گونه برخورد می‌کنند. اصلا معلوم نبود طرف چه کسی است و آیا می‌داند اینطور حرف زدن درست است یا خیر. نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم و فقط باید بگویم متاسفم که مربی پرسپولیس در تمرین تیم ملی جایی ندارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)