مرجع خبری پرسپولیس : گزینه حضور در کادرفنی سرخپوشان می گوید پیشنهاد مالی پرسپولیسی ها ناچیز بود و به همین دلیل با این تیم به توافق نرسیده است.

  

محسن عاشوري كه سابقه 7-6 سال حضور در كادر فني تيم‌هاي پايه پرسپوليس، پيكان و پاس همدان را دارد، درباره پيشنهاد باشگاه پرسپوليس براي حضور در كادر فني اين تيم، مي‌گويد: «پيشنهاد پرسپوليس جدي بود. هفته پيش با آقاي استيلي جلسه داشتم، دو روز بعد از آن هم به صورت تلفني با آقاي كاشاني صحبت كردم اما بر سر مسائل مالي به توافق نرسيديم. اتفاقا آنها مي‌خواستند خيلي سريع قرارداد را امضا كنم اما مبلغ پيشنهادي‌شان خيلي پايين بود.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «قبل از اينكه درباره مسائل ديگر از جمله شرح وظايف و … صحبت شود ما بر سر مسائل مالي به توافق نرسيديم، بعد از آن هم ديگر صحبتي نشده.»

 

عاشوري درباره شناخت استيلي از او مي‌گويد: «من قبلا با آقاي استيلي كار نكرده‌ام. در سالي كه آقاي استيلي و قطبي در پرسپوليس بودند و قهرمان شدند قرار بود من هم به كادر فني اضافه شوم كه به دلايلي نشد اما حالا اگر شرايطي مهيا شود با توجه به ابراز علاقه آقاي استيلي، دوست دارم به تيمي كه 15 سال برايش زحمت كشيدم، خدمت كنم.» وي درباره آينده‌اش گفت: «احتمال دارد كنار اصغر مديرروستا در يكي از تيم‌هاي ليگ برتري كار كنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)