پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که برانکو تنها در صورتی در این تیم موفق خواهد بود که بستر لازم برای کارش ایجاد شود.

محسن عاشوری ، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس چیست، بیان کرد: امیدوارم که برانکو بتواند در پرسپولیس موفق شود. قطعا هر مربی‌ای که به پرسپولیس می‌آید می‌خواهد به این تیم کمک کند اما به نظر من مشکل پرسپولیس علی دایی نبود که رفتند درخشان را آوردند و الان هم مشکل درخشان نبود که رفتند و برانکو را آوردند. البته با آمدن برانکو احتمالا شوک بزرگی به بازیکنان وارد می‌شود و روند این تیم بهتر می‌شود چراکه بازیکنان در این تغییرات سعی می‌کنند تلاش بیشتری کنند تا خودشان را به مربی نشان دهند اما این مسئله مقطعی است. پرسپولیس مشکل بزرگی به نام عدم ثبات مدیریت دارد و اصلا معلوم نیست که تکلیف این تیم چیست و صاحبش کیست.

او افزود: یک عده با تخصص یا بی تخصص برای مدتی کوتاه مدیرعاملی پرسپولیس را بر عهده می‌گیرند و سپس جایشان را به فردی دیگر می‌دهند. پرسپولیس از این بابت خیلی لطمه خورده و تصمیمات اتخاذ شده در این تیم بیشتر مواقع فوتبالی نیست. اگر مشکل مدیریتی پرسپولیس حل شود، این باشگاه آنقدر پتانسیل دارد که تیم را سروسامان بدهد و با کمک هوادارانش که برگ برنده این تیم هستند، خودش را به روزهای اوج برگرداند.

پیشکوست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برانکو می‌تواند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد یا نه، گفت: برانکو می‌تواند به پرسپولیس کمک کند به شرط اینکه بستر کار برایش فراهم شود وگرنه مورینیو هم اگر به پرسپولیس بیاید و بستر و امکانات برایش فراهم نباشد به نتیجه نمی‌رسد. برانکو مربی رزومه‌داری است و به پروفسور مشهور است. کسانی که با او کار کرده‌اند، می‌گویند که از دانش فنی خوبی برخوردار است ولی همانطور که گفتم همه چیز این نیست و باید حواشی کنار برانکو هم کنترل شود. مربیگری در پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد.

وی در در پایان اضافه کرد: بی شک برای حضور برانکو در ایران هزینه زیادی روی دست باشگاه پرسپولیس گذاشته شده و به همین دلیل مردم توقع زیادی از این تیم دارند و انتظار دارند که پرسپولیس با برانکو به نتایج خوبی دست پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)