مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس با ارایه یک بازی برتر، حریف خود را در خانه­اش شکست داد تا به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی صعود کند. محسن عاشوری، مربی تیم در این خصوص به سوالات ما پاسخ داد.

 

بازی خیلی سخت شروع شد، دلیل آن چه بود؟

ذوب آهن تیم قدرتمندی است و ما در خانه آنها بازی می کردیم. این روزها تغییرات اجباری زیادی هم داشته ایم ولی شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و به بازی مسلط شدیم.

برای اولین بار در فصل بود که گل اول را خوردم ولی در پایان پیروز شدیم و طلسم شکست. این نشانه خوبی است که بگویم شرایط به سمت بهتر شدن پیش می رود. چنانچه بارها گفتیم و بچه ها هم در مصاحبه های خود اصرار داشتند ما نیاز داریم که تماشاگران ما را باور کنند و انرژی بدهند.

 

فکر می کنید با نتایج اخیر این اتفاقات روی داده باشد؟

از دست دادن پنج بازیکن طراز او برای هر تیمی فاجعه است. ما در چنین شرایطی روند کار را عوض کرده ایم. در هر صورت این کمک را از هوادارن می خواهیم که به بچه ها اعتماد و انرژی بدهند. ما بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم و بهترین دلیل اش اینکه هفت بازیکن ملی پوش در تیم هستند.

 

در این بازی کاسترو مشکلاتی ایجاد کرد، تدبیر شما چه بود؟

فقط او نبود، قاضی هم خوب عمل می کرد. ذوب آهن تیم با کیفیتی است. آنها نایب قهرمان آسیا بودند و از آن تیم دو نفری را از دست دادند. یکی، دو بازیکن ما تا حدودی از نظر ذهنی و بدنی آمادگی لازم را نداشتند. در جریان بازی و بین دو نیمه تذکر دادیم ولی گاهی اینطور می شود. البته در نهایت ذوب آهن کاملا کنترل شد. علیرضا محمد روی نیمکت، بازی کاسترو را خوب آنالیز کرد و وقتی وارد بازی شد به خوبی از عهده مهار او برآمد و از آن پس ما شانس های گلزنی دیگری هم داشتیم که از دست دادیم.

 

به نظر می رسد بازیکنان تیم هنوز تحت فشار روانی هستند و دلیل از دست رفتن بعضی فرصت ها همین است؟

مسایل روحی هم می تواند روی این مساله تاثیر گذار باشد. به هر حال بازیکنان شخصیت و کاراکترهای مختلفی دارند و همه نمی توانند مثل علی کریمی باشند که نه تنها اعتماد به نفس زیادی دارند، بلکه آن را به تیم هم تزریق می کنند و او باید الگو قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)