مرجع خبری پرسپولیس : تكميل كادر فني پرسپوليس دارد به همان راهي مي‌رود كه حميد استيلي خواسته بود. او بعد از گرفتن حكم سرمربيگري‌اش، قبل از همه سعيد عزيزيان را انتخاب كرد براي آموزش دروازه‌بان‌هايش و بعد هم پرويز كماسي به پرسپوليس اضافه شد.

 

البته وعده حضور يك بدنساز خارجي را قبل از آن گرفته بوديم و مي‌گفتند همكاري با كماسي براي كوتاه‌مدت است كه اينطور نشد و كار بدنسازي پرسپوليس تمام و كمال سپرده شده به او.

بهنام ابوالقاسم‌پور هم بعد از تنها يك روز همكاري، با پرسپوليس خداحافظي كرد تا سرمربي، محسن عاشوري را انتخاب كند براي جايگزيني‌اش. او هم ابتدا به خاطر توافق نكردن بر سر مبلغ قرارداد از پرسپوليس فاصله گرفت و در همه آن روزها، بحث ادامه حضور حسين عبدي در كادر فني مطرح بود.

 

عبدي حتي در يكي دو جلسه با استيلي به گفت‌وگو نشست و پاسخ آخرش را گذاشت براي روزي كه از دوره مربيگري پرولايسنس انگلستان بازمي‌گردد. تلاش‌هاي استيلي اما همه براي نزديك كردن عاشوري به باشگاه بود و حتي او را روز دوشنبه به تمرين پرسپوليس فراخواند تا عملكرد سرخ‌ها را از نزديك ببيند. عصر همان روز هم به جلسه كميته فني باشگاه رفت و با دفاع از انتخابش، اعضا را راضي كرد به حضور محسن عاشوري.

 

كميته فني هم بعد از بررسي شرايط، رأي داد به دستياري عاشوري و تصميم تازه‌اش را هم به گوش باشگاه رساند تا براي صدور حكم رسمي مربيگري محسن عاشوري و امضاي قرارداد همكاري‌اش اقدام شود. درباره اين انتخاب، محمد پنجعلي عضو كميته فني پرسپوليس مي‌گويد: «نظر استيلي اين بود كه عاشوري كنارش باشد و روي اين موضوع اصرار داشت. ما هم موافق اين تصميم بوديم چون محسن عاشوري هم بازيكن بزرگي بوده و هم شعور فوتبالي بالايي دارد كه اين را در سال‌هاي گذشته و در تيم‌هاي ديگر ثابت كرده.

 

به باشگاه هم اعلام كرديم كه مقدمات همكاري با او را فراهم كند. با اين وضعيت حضور حسين عبدي در كادر فني هم منتفي است چون استيلي همكاري با عاشوري را ترجيح مي‌دهد و ما هم بايد از او و تصميم‌هايش حمايت كنيم.» تا اينجاي كار، حضور دو مربي ايراني كه حميد استيلي وعده‌اش را داده بود با انتخاب سعيد عزيزيان و محسن عاشوري قطعي شده و از آنجا كه پرويز كماسي هم جاي بدنساز خارجي را گرفته فقط مي‌ماند انتخاب تنها عضو خارجي كادر فني پرسپوليس. براي اين انتخاب، ميشاييل هنكه و زومبيك كانديدا هستند كه اولي تا چند روز ديگر براي مذاكره به تهران مي‌آيد و اگر توافقي حاصل نشد آن وقت باشگاه مي‌نشيند پاي ميز مذاكره با دومين گزينه پيش رو.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)