خبرگزاری پرسپولیس :  مربی پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه تغییر مانوئل تاثیر زیادی در وضعیت فعلی این تیم نمی گذارد،گفت: در شرایط فعلی مربی ایرانی می تواند به پرسپولیس کمک کند که دارای کاراکتری مانند دایی یا پروین باشد.

محسن عاشوری ضمن بیان مطلب فوق گفت: نبود شناخت کافی در هفته های نخستین حضور، مصدومیت های بازیکنان، اختلاف با علی کریمی و حواشی مربوط به آن، میانگین سنی بالای بازیکنان، نبود بازیکن تخصصی در برخی از پست ها و وجود ترافیک در برخی پست های دیگر مشکلات اصلی بودند که مانوئل ژوزه از هنگام حضورش در پرسپولیس با آنها مواجه بوده است.

وی در همین خصوص افزود: البته خود مانوئل در همان ابتدای کارش نسبت به خیلی از این مشکلات واقف بود و هنگامی که از وی پرسیدم چرا با وجود این مشکلات سرمربیگری پرسپولیس را قبول کردی، خطاب به من گفت: " من به پرسپولیس آمدم چون از چالش و جنگیدن لذت می برم ضمن اینکه دوست دارم در یک تیم پرطرفدار کار کنم".

عاشوری خاطرنشان کرد: من همچنان مانوئل ژوزه را یک مربی توانمند و کاربلد می دانم که فکر نمی کنم تعویض وی در مقطع زمانی فعلی کمک خاصی به پرسپولیس کند بلکه اعتقاد دارم با تقویت تیم در برخی پست ها و بازگشت بازیکنان مصدوم او می تواند در نیم فصل دوم موفق شود هرچند که نتایج هفته های اخیر پرسپولیس به غیر از بازی با تراکتورسازی این موضوع را تایید می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت تغییر احتمالی مانوئل ژوزه حضور مربی ایرانی می تواند تاثیر گذار باشد، گفت: من با گل محمدی کار نکرده ام و شناخت زیادی از سبک کار مربیگری او ندارم و شاید بتواند در پرسپولیس هم موفق باشد اما در حال حاضر مربی  ایرانی که بتواند تاثیر زیادی داشته و بتواند تیم پرمهره و بزرگی مانند پرسپولیس را جمع کند وجود ندارد مگر اینکه در شرایط فعلی دارای کاراکتری مانند علی دایی و علی پروین باشد.

مربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: با شناختی که ژوزه از بازیکنان و فوتبال ایران بدست آورده مطمئنم با تقویت تیم، پرسپولیس در نیم فصل دوم می تواند حتی در جمع مدعیان قهرمانی رقابت های لیگ برتر قرار گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)