مرجع خبری پرسپولیس : چند سال قبل فوتبال ما تا اين حد ستاره نداشت و ستاره‌ها اكثرا به تيم‌هاي محبوب خود وفادار مي‌ماندند.

 

محسن عاشوري كه بازي‌هاي غيرتمندانه و با تعصب او در ذهن فوتبال دوستان نقش بسته است، حالا دوباره به تيم محبوبش برگشته تا به عشق روزهاي گذشته اين بار از روي نيمكت در خدمت تيم محبوبش باشد.

هر چند اين روزها گردپيري بر سر عاشوري نشسته است، اما او همچنان با انگيزه و مصمم در كنار بازيكنان جوان تيم حضور دارد. هافبك شوتزن و جنگنده سابق پرسپوليس و تيم‌ملي به سئوالات اين چنين پاسخ مي‌دهد:

 

 

 از اينكه دوباره به تيم محبوبت برگشته‌اي چه احساسي داري؟

واقعا خوشحالم، پرسپوليس تيمي است كه در جان و دل ما نقش بسته و حتي اگر عضو آن نباشيم هم اخبار و بازي‌هايش را دنبال مي‌كنيم و براي موفقيتش دعا مي‌كنيم.

 

آخرين باري كه با پرسپوليس به اردو رفته بودي يادت هست؟

يادش به خير … چه زود گذشت زمان مربيگري استانكو در پرسپوليس بود كه به اردوي امارات اعزام شديم. آن موقع من بازيكن بودم.

 

وقتي ياد آن روزها مي‌افتي چه احساسي به تو دست مي‌دهد؟

آن زمان تمركز ما روي بازيگري بود و مي‌خواستيم توصيه‌هاي مربيان را گوش كنيم، اما حالا شرايط فرق كرده و ما بايد روي كل بازي تمركز كنيم و تجربياتمان را در اختيار بازيكنان جوان تيم قرار دهيم.

 

در خصوص غيبت ملي‌پوشان اردوي تيم‌ملي چه نظري داريد؟

به هر حال اگر آنها هم با ما به تركيه مي‌آمدند. بهتر بود و بازيكنان به هماهنگي بيشتري مي‌رسيدند. اما در همين شرايط هم برپايي اردو در تركيه به ما خيلي كمك كرد و با توانايي‌هاي بازيكنان در پست‌هاي مختلف خيلي آشنا شديم.

 

شما در خط حمله نتوانستيد انصاري‌فرد را جذب كنيد آيا در ليگ يازدهم در اين خصوص دچار مشكل نمي‌شويد؟

پرسپوليس يك تيم حرفه‌اي است و اگر انصاري‌فرد هم به تيم ملحق مي‌شد، بهتر بود، اما بدون  او هم مي‌توانيم خط حمله قدرتمندي بسازيم.

 

به نظر شما كدام تيم‌ها يارگيري خوبي داشتند؟

فكر مي‌كنم داماش گيلان و سپاهان تيم خوبي دادند با اين حال ما به تيم خودمان فكر مي‌كنيم و به شرايط ساير تيم‌ها كاري نداريم.

 

شما از تهران رفته‌ايد تا از اخبار حاشيه‌اي دور شويد اما در غياب تيم پرسپوليس بازهم اينجا اخبار حاشيه‌اي راجع به تيم بيداد مي‌كند، آيا اين اخبار به گوش شما در تركيه مي‌رسد؟

بله، خبرها مي‌رسد، اما ما تلاش مي‌كنيم به اين اخبار و مسائل توجهي نكنيم. حضور در اردوي خارجي فقط به اين دليل بود كه ما بدون توجه به مسائل و حوادث حاشيه‌اي تمرين كنيم.

 

نظرتان راجع به اين خبر كه مي‌گويند استيلي به اتفاق دو خبرنگار در فصل نقل و انتقال بازيكنان فعاليت مشكوكي داشته است، چيست؟

اين گونه حاشيه‌سازي و ايجاد تنش در تيم اصلا صحيح نيست. به فرض محال اگر استيلي كار اشتباهي هم مرتكب شده باشد بايد اين موضوع را با خودش در ميان بگذارند نه اينكه با آبرو و حيثيت يك مربي بازي كنند و اين چنين از طريق رسانه‌ها اخباري را منتشر كنند كه معلوم نيست چه هدفي پشت سر آن نهفته است.

 

اينجا در خصوص مايلي‌كهن نيز از قول شما عنوان شده است كه حاجي فقط مشاور استيلي است؟

نه من حرف خاصي در اين زمينه مطرح نكرده‌ام. اما از نظر شرح وظايف سازماني، هدف همه ما مشاوره دادن به استيلي است و در نهايت اين سرمربي تيم است كه بايد در قبال عملكرد تيم پاسخگو باشد.

 

در خصوص عدم حضور مايلي‌كهن همراه تيم در تركيه چه موضعي داريد؟

مايلي‌كهن بزرگ ماست. من عليه او حرفي نزده و نخواهم زد الان هم دوست ندارم در اين خصوص حرفي بزنم هدف همه پرسپوليسي‌‌ها بايد اين باشد كه تيم متضرر نشود و پرسپوليس به جايگاه واقعي‌اش دست يابد.

 

آيا فشنگچي در پست دفاع چپ بازي خواهد كرد؟

خير، هنوز در اين خصوص تصميم جديدي نگرفته‌ايم. من فشنگچي را زماني كه در تيم اميد پرسپوليس بود زير نظر داشتم. او بازيكن با شعور و باتكنيكي است.

 

شكوري چطور؟

شكوري هم به دليل مصدوميت نورمحمدي در بازي دوستانه مقابل حريف تركيه‌اي تغيير پست داد.

 

آيا در خط حمله با بازگشت هاشميان و جذب كاظميان با ترافيك مهاجم مواجه نمي‌شويد؟

اين‌طور نيست. هر كدام از مهاجمان فعلي پرسپوليس قابليت‌هاي خاصي دارند و با توجه به سبك بازي حريفان از آنها بازي مي‌گيريم.

 

گفت و گو: شهرام اصغری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)