خبرگزاری پرسپولیس : مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی و رویانیان از بزرگان کشور هستند و باید بیشتر رعایت کنند.

محسن عاشوری در حاشیه دیدار پیکان و ذوب آهن‌ گفت: در این بازی ذوب آهن در اکثر دقایق مسلط بر بازی بود. آن‌ها در دقایق پایانی از لحاظ بدنی افت کردند و در آن دقایق بهتر بازی کرد.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر عنوان کرد: مانوئل ژوزه شناخت بیشتری از تیم پیدا کرده و در این مدت اخیر توانسته نتایج بهتری بگیرد. از چیدمان نفری پرسپولیس در خط دفاع و هافبک به نظر می‌رسد تیم به دنبال فوتبال نتیجه گرا است و با آن چیزی که قبلا در ذهن ژوزه بود فرق می‌کند. ژوزه در ابتدا اعتقاد به فوتبال پرتغالی و اسپانیایی روی زمین داشت که الان این موضوع را دیگر نمی بینیم. مصدومان تیم هم کم کم دارند باز می‌گردند و انشاالله پرسپولیس روز به روز بهتر می شود.

پیشکسوت پرسولیس در مورد کنار گذاشته شدن علی کریمی از این تیم، خاطرنشان کرد: بحث علی کریمی نیست. وظایف هر بازیکنی مشخص است . هر کسی بخواهد خارج از چارچوب کاری که مشخص شده، عمل کند و نظم تیم را بر هم بزند، صلاحدید کادر فنی است که او را بیرون بگذارد.

عاشوری در مورد اتفاقاتی که بین علی دایی و رویانیان رخ داده و قرار است پیشکسوتان پرسپولیس پا درمیانی کنند، گفت: حرمت‌ها باید حفظ شود. 10 سالی است که برخوردهای مناسبی در بین اهالی ورزش با یکدیگر نمی‌بینیم و این اتفاق فقط مختص این عزیزان نیست. با توجه به اینکه هر دو این نفرات از بزرگان کشور هستند باید بیشتر رعایت کنند تا این مشکلات حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)