مرجع خبری پرسپولیس : محسن عاشوري مي‌گويد سفر دنيزلي به تركيه ناگهاني نبوده و او طبق قرار قبلي با باشگاه براي زايمان دخترش مرخصي گرفته است.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از بازي مقابل سايپا در هفته سي و يكم ليگ برتر اظهار كرد: جا دارد پيش از هر چيز درباره علت نبود دنيزلي در اين كنفرانس توضيح دهم. 

 

 

این موضوع که كمي در روزهاي گذشته پيرامون آن شايعاتي به وجود آمده بود و رفتن او به تركيه را ناگهاني خوانده بودند در حالي كه اصلا اين طور نبود و طبق قراري كه با باشگاه گذاشته شده بود، به تركيه رفت و امروز صبح زايمان دختر دنيزلي بود.

 

 

وي ادامه داد: ما در اين مدت و پس از بازي الغرافه تمرين خاصي نداشتيم. فقط روز گذشته يك جلسه تمرين ريكاوري برگزار كرديم و امروز عصر هم تمرين سبكي پيش از بازي خواهيم داشت. چند بازيكن مصدوم داريم كه پزشك تيم بايد اعلام كند آيا به اين بازي مي‌رسند يا خير.

 

عاشوري در ادامه درباره انتقادهاي علي كريمي پس از بازي با الغرافه از دنيزلي گفت: صحبتي كه مي‌كنم نظر شخصي من است و مسئوليت اين كار در درجه نخست با دنيزلي است اما بر اساس تجربه‌اي كه پس از ساليان سال در فوتبال پيدا كرده‌ام بايد بگويم علي كريمي بازيكني است كه توانايي‌هايش چه از نظر فني و چه به لحاظ اخلاقي، براي همه فوتبال‌دوستان مشخص است. كريمي چه در زمين بازي و چه در تمرين، تلاش زيادي مي‌كند و دنيزلي هم با تمام تجربه و سابقه‌اي كه دارد از نظرات كريمي استفاده مي‌كند.

 

وي افزود: هر انساني ممكن است در زندگي‌اش اشتباه كند اما اصل حرفه‌اي فوتبال مي‌گويد كه ما بايد اشتباه‌هايمان را در درون خودمان حل كنيم. در حال حاضر در باشگاه پرسپوليس از مديرعامل گرفته تا كوچك‌ترين اعضاي باشگاه در حال تلاش براي موفقيت تيم هستند. من نمي‌دانم كه دنيزلي چه برخوردي با كريمي خواهد داشت اما دنيزلي فردي است كه هيچ موقع اشتباه‌هاي شاگرد و دستيارش را علني نمي‌كند. به همين خاطر اگر هم اشتباهي وجود داشته دنيزلي بايد درباره آن صحبت كند چرا كه مسئول مسائل فني اوست.

 

محسن عاشوري همچنين درباره ديدار با سايپا گفت: سايپا تيم يكدستي است كه بازيكنان خوب و جواني دارد. آن‌ها در ليگ شانه به شانه‌ي ما حركت كرده‌اند و من به بازيكنان هم تذكر دادم كه اين بازي به لحاظ امتياز و تثبيت موقعيت ما در جدول، اهميت بسيار زيادي دارد.

 

مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه شيث رضايي از چه زماني مي‌تواند در ليگ بازي كند گفت: اين طور كه زارع قائم مقام باشگاه به ما گفت محروميت رضايي 7 ارديبهشت تمام مي‌شود و او مي‌تواند براي پرسپوليس به ميدان رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)