اعتراض تماشاگران طبیعی است

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی موقت تیم پرسپولیس پس از توقف برابر فولاد گفت: مشکل هنوز در روح و روان بچه‌های ما هست

محسن عاشوری سرمربی موقت تیم پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان گفت: فوتبال از دقیقه یک تا 90 است و حتی در وقت اضافه هم می‌توان گل زد.

وی افزود: بازی احتیاجی به تفسیر من ندارد و شما همه چیز را دیده‌اید. ما حدس می‌زدیم فولاد بعد از بازی سنگین مقابل شهرداری یاسوج در ارتفاع بالا شرایط بدنی مناسبی نداشته باشد، به خصوص وقتی این تیم 10 نفره شد. با این حال از تیم خودم تشکر می‌کنم چون همه تلاش و به خصوص در نیمه دوم به توصیه‌های ما عمل کردند. در بین دو نیمه گفته بودم فولاد جمع می‌شود تا گل نخورد اما قانون فوتبال همین است وقتی گل نزنی، گل می‌خوری و این مسئله از زمان ما بوده و حالا هم فرقی نکرده است.

خبرنگاری پرسید در دقیقه 92 اتفاقی در محوطه جریمه فولاد رخ داد نظر شما در مورد آن صحنه چیست که عاشوری گفت: از شما سؤالی می‌پرسم آیا تا به حال از یک داور پرسیده‌اید که نظرش درباره حرکات ما مربیان چیست که خبرنگار گفت تاکنون چنین سؤالی نکرده‌ام. عاشوری پاسخ داد این سؤال را از من نپرسید و هر زمان داوران گفتند که نظرشان در مورد ما چیست آن وقت هم من در خصوص داوران تحلیل می‌کنم. مربیان ما به ما یاد دادند هر چقدر که داور ضعیف باشد یا خدایی ناکرده به نفع تیم حریف بگیرد ما باید آنقدر خوب باشیم که بتوانیم جلوی این مسائل را بگیریم.

وی افزود: هنگامی که ما گل می‌زنیم و تیم سیر می‌شود و دنبال گل‌های بعدی نمی‌رویم نباید تقصیر را به گردن دیگران بیندازیم. من کارشناس داوری نیستم و با سؤال شما مشکل حل نخواهد شد.

عاشوری در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای تعطیلات و نیم فصل دوم دارید گفت: تا الان که مسئولیت با من بوده 4 روز به بازیکنانم استراحت دادم و در این فرصت مطمئن باشید سرمربی جدید معرفی خواهد شد. ایشان مسئولیت برنامه ریزی را بر عهده می‌گیرند و اگر مربی جدید اطلاعاتی بخواهد در اختیار او می‌گذارم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به از دست دادن فرصت‌ها توسط مهاجمان پرسپولیس آیا مشکل روحی آنها باقی مانده یا خیر گفت: مشکل هنوز در روح و روان بچه‌های ما هست و وقتی تیم 6 ماه مشکل دارد در یک هفته نمی‌توان آن را حل کرد. شاید مربی جدید آمد و این فرصت از طریق مربی جدید به آنها داده شد ولی بعد از عدم نتیجه گیری فشار روی آنها وجود دارد. تماشاگران شعار می‌دهند و البته حق دارند که اعتراض کنند. از تماشاگران ممنون هستم که حداقل اعتراض خود را آخر بازی نشان دادند.

در ادامه یکی از خبرنگاران پرسید آیا با به میدان فرستادن حقیقی و شعارهایی که تماشاگران در حمایت از معمارزاده دادند تصمیم شما درست بود. عاشوری با خنده گفت: حتما تصمیم درستی داشتیم که به این بازیکن بازی دادیم. وقتی پرسپولیس گل می‌خورد همه گل می‌خورند. چرا ما توجه نمی‌کنیم که چه کسانی گل نمی‌زنند. تماشاگران اگر می‌بینند یک نفر گل می‌خورد باید همه تیم را ببینند چون همه در این اتفاق دخیل هستند و شاید اصلا ما نباید در آن صحنه خطا می‌کردیم که آن گل را می‌خوردیم.

یکی از خبرنگاران ضمن تبریک به محسن عاشوری گفت امروز شاهد پرسپولیسی خوب تا دقیقه 70 بودیم و آیا فکر نمی‌کنید این تیم از دقیقه 70 به بعد مثل دربی دچار مشکل می‌شود که مربی پرسپولیس پاسخ داد: خدا را شکر که یک نفر هم به ما تبریک گفت. شما قبل از دربی نتایج را ببینید و حتی در دو بازی قبل از دیدار با استقلال به برتری رسیده‌ایم. در بازی با استقلال تنها مشکل بدنی نداشتیم و اتفاقات فنی از دقیقه 90 به بعد افتاد که مسابقه را واگذار کردیم. مشکل را باید اساسی‌تر از این حرف‌ها حل کنیم و این مشکلات با یک ماه و دو ماه درست نخواهد شد.

عاشوری یادآور شد: میزان دوندگی تیمی به صورت نرمال در کل دنیا 120 کیلومتر است اما ما در بازی با نفت آبادان 102 کیلومتر دویدیم. بازیکنان باید به آمادگی قبل از فصل خود توجه کنند و یک سری از مشکلات بدنی نیز باید در جریان فصل بدنسازی حل شود.
بعد از اضافه شدن گمالوویچ ایشان برنامه ریزی کردند اما زمان زیادی برای حل مشکل نداشتیم چون در وسط بازی‌ها قرار گرفته بودیم.

عاشوری در پاسخ به این سؤال که شما در این بازی نقاط ضعف پرسپولیس را پوشانده بودید و آیا این مشکلات را می‌دیدید ولی استیلی به حرف شما توجه نمی‌کرد گفت: نمی‌گویم مشکل ما فنی نیست ولی بیشتر مشکلات ما به مسائل روحی بر می‌گردد. چون فشار روی استیلی بود و دیدید که او مصاحبه کرد و گفت من می‌روم تا بازیکن راحت‌تر کار کند. من کار خاصی نکرده‌ام و بعد از دربی تنها ریکاوری کرده‌ایم و اگر بازیکنان پرسپولیس نماش بهتری داشتند به خاطر برداشتن فشار از روی دوش آنها بود و فکر می‌کنم با یکی دو برد شرایط روحی آنها بهتر شود.

در این لحظه یکی از خبرنگاران از توافق قطعی باشگاه پرسپولیس با دنیزلی خبر داد و گفت همین حالا خبر رسیده که دنیزلی سرمربی پرسپولیس شده شما دراین خصوص چه نظری دارید. عاشوری گفت: من مسئول نیستم که در این مورد صحبت کنم اما در بین گزینه‌های یاد شده دنیزلی را بیشتر قبول دارم و امیدوارم فردا در صورتی که من با پرسپولیس همکاری‌ام را ادامه دادم نگویید که عاشوری از او تعریف کرده بود. من ایراد زیاد دارم اما مسئولیتم را به نحوه احسن تا آخرین لحظه انجام می‌دهم.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه گفت : تیمی که نتیجه نمی گیرد تماشاگران اعتراض می کنند و این امر طبیعی است. پرسپولیس تیم است که به خاطر قهرمانی هایش پرطرفدار شده و با این نتایج تماشاگران اعتراض می کنند. البته در این بازی خوشحالم که وسط بازی اعتراض نکردند و تا پایان بازی تشویق کردند و پس از آن شعار دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)