استیلی هم در نشست خبری شرکت نکرد

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما زمانی به آرامش می‌رسیم که بتوانیم صدرنشین لیگ برتر شویم.

 

محسن عاشوری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از مسابقه با تراکتورسازی در خصوص اعتراض رسانه‌های گروهی مبنی بر عدم حضور استیلی، اظهار داشت:

 

مدتی است که تلفنی مصاحبه نمی‌کنم و این وظیفه سرمربی است که اطلاع‌رسانی کند. البته استیلی همیشه تعامل خوبی با رسانه‌ها دارد اما ایشان امروز بر سر مزار برادرشان حضور پیدا کردند و به همین دلیل از شما عذرخواهی می‌کنیم.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا با نتایج اخیر آرامش به اردوی پرسپولیس برگشته یا خیر، گفت: از نظر من آرامش هنوز برای پرسپولیس بدست نیامده و این اتفاق زمانی می‌افتد که ما به صدر جدول برسیم و با حریفانمان رقابت کنیم حالا دیگر وقت آن است که هواداران به ما اطمینان کنند و این باور را داشته باشند که تیم ما تیم بسیار خوبی است. چون ما اهل جنجال و شعار نیستیم و وظیفه داریم در هر مقطعی به تیممان کمک کنیم.

 

وی افزود: افتخار می‌کنم که دستیار استیلی هستم و از بازیکنانم این مسئله را می‌خواهم و وقتی با آنها حرف می‌زنم به آنها می‌گویم که توجه نداشته باشید که چه کسی کم‌کاری می‌کند و یا کم می‌گذارد. ما باید از بازیکنان اروپایی و آمریکای جنوبی الگو بگیریم و تمرینات آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 


عاشوری در خصوص بازی با تراکتورسازی گفت: فردا بازی سختی داریم و این مسابقه مثل دیگر بازی‌ها برای ما مهم است. ما تراکتورسازی را آنالیز کرده‌ایم و همه ایران می‌داند که این تیم مربی خوبی دارد اما به این امید هستیم که فردا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

مربی تیم پرسپولیس در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم، گفت: تقریبا ۵۰ درصد تیم را در اختیار نداریم و این مسئله کار بازیکنان ما را مشکل‌تر می‌کند. اما نشان دادیم آن انگ‌ها و برچسب‌هایی که به آنها چسبانده شده، فقط شایعه بود و ما بازیکنان توانمندی داریم.

 


عاشوری در خصوص آخرین وضعیت مهدی کیانی و مذاکره با این بازیکن گفت: متاسفانه اطلاعی از این مسئله ندارم و در مورد این مسئله استیلی توضیحات لازم را خواهدداد.

 


مربی تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه حمیدرضا علی‌عسگری هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده، گفت: فکر می‌کنم او باید یکی دو آمپول دیگر بزند تا شرایط تمرین پیدا کند و همچنین هاشمیان از روز شنبه تمریناتش را با هم از سر خواهد گرفت. ضمن آنکه از وضعیت هادی نوروزی و ابراهیم شکوری خودتان بهتر مطلع هستید.

 


خبرنگاری در خصوص شایعه حضور مهاجم اسکاتلندی از مربی پرسپولیس پرسید که وی گفت: من بازی‌های ایشان را ندیده‌ام و این سؤال را هم باید از استیلی جواب بگیرید.

 


در این هنگام ریاضتی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: این بازیکن در باشگاه‌های ترکیه فوتبال خود را انجام می‌دهد و نماینده باشگاه نیز به کشور ترکیه رفته و نام این مهاجم “کریستین بوید” است و در لیگ انگلیس هم سابقه بازی دارد. در صورتی که چشم کادر فنی را بگیرد برای عقد قرارداد کارهای لازم انجام خواهد شد.

 

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه با توجه به شرایط اخیر فکر می‌کنید چرا ارتباط خوبی بین پرسپولیس و تماشاگرانش برقرار نشده، گفت: ریشه این مسئله را همه می‌دانند چون دایی و کاشانی در گذشته با همدیگر اختلاف داشتند ولی فکر می‌کنم در این چند هفته شرایط کمی بهتر شده است.

 


وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید فردا هم هزار نفر به استادیوم بیایند، گفت: نگران این موضوع هستم. اما یادم نمی‌آید در ۱۰ سالی که برای پرسپولیس بازی کردم، حتی در اواسط هفته کمتر از ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه آمده باشند فرق پرسپولیس با دیگر تیم‌ها هواداران آن است و اگر تماشاگران نباشند با دیگر تیم‌ها تفاوتی ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)